Akademia Lasera. Ruszyły kolejne edycje szkoleń

 

W ubiegłym tygodniu odbyły się kolejne w tym roku warsztaty Akademii Lasera. Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy Colop Polska w Bytomiu.

W wydarzeniu, nad którym patronat medialny objął „Visual Communication” uczestniczyło dziesięć osób z siedmiu firm. Uczestnicy szkolenia mieli okazję do pogłębienia i ugruntowania wiedzy na temat urządzeń laserowych, ich możliwości i potencjału wykorzystania oraz materiałów przeznaczonych do obróbki laserowej. Dla części z uczestników była to zupełnie nowa wiedza i doświadczenie. Specjaliści z Działu Technologii Laserowych firmy Colop Polska zadbali, aby przekazać zainteresowanym zarówno wiedzę teoretyczną oraz wskazać jak doskonalić umiejętności praktyczne. Dla uczestników tej edycji szkolenia najbardziej interesujący był temat poświęcony doborze parametrów do obróbki różnych materiałów w pracy na laserach oraz kwestie konserwacji urządzeń. Uczestnicy byli żywo zainteresowani rodzajem i różnorodnością materiałów jakie można na laserze obrabiać i zachwyceni wspaniałym kontaktem z prowadzącymi i ich wiedzą, a jednocześnie miłą i sympatyczną atmosferą podczas szkolenia.
Organizatorzy dla każdego gościa Akademii przygotowali torbę materiałową sygnowaną logo Universal Laser Systems, zawierającą m.in. zestawy próbek materiałów, formularz promocyjny uprawniający do zakupu materiałów w atrakcyjnej cenie, a także personalizowany certyfikat. 

Kolejne edycje szkoleń w roku 2022 są zaplanowane w poniższych terminach:

    21/10/2022 w Osielsku koło Bydgoszczy

    17-18/11/2022 w Bytomiu

Formularz rejestracyjny jest dostępny TUTAJ

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama