Piłka nożna kobiet. Nowa odsłona brytyjskiej ligi

© Barclays

Brytyjska firma holdingowa Barclays odcina grubą linią niekorzystny sezon w piłce nożnej kobiet, mając nadzieję na lepszą przyszłość. Na budynku globalnej siedziby w Londynie firma wyświetliła imponujące zdjęcia 12 zawodniczek Barclays Womens Super League. Jest to najwyższa klasa w hierarchii kobiecych ligowych rozgrywek piłkarskich w Anglii. Kampania, stworzona przez brytyjską agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty, rozpoczęła się w październiku 2023 roku i biorą w niej udział piłkarki ze znanych angielskich klubów. Dyrektorami kreatywnymi kampanii zostali Jay Phillips i Neil Clarke, a ich zastępcami Luke Till i Lawrence Bushell.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama