13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa
15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart
15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart
6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam
7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- Prostota technologii
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Dał nam przykład Bonaparte
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Kampanie reklamowe muszą być „smart”
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Odrodzenie
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- BMW OFFICE
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
- Digital Signage Merits
-
LFP
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Bajki flagowe
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Obraz miasta
- Najważniejsza rzecz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Panorama chaosu
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
- Otwarte wyjście
- Labirynt doznań
- Teaser doskonały
-
Biznes i Ludzie
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse
- Świetlna świetność
- Logokracja
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Aby utrzymać się w grze na coraz bardziej konkurencyjnym rynku druku wielkoformatowego, niezbędne są ciągłe inwestycje, między innymi w rozbudowę i unowocześnienie parku maszynowego. Większe moce przerobowe, lepsza jakość, nowe produkty – to cele, jakie przyświecały białostockiej firmie Globart Print, gdy decydowała się na zakup swojego najnowszego plotera atramentowego marki EFI VUTEk.
![]() |
© Globart Print Ploter EFI VUTEk GS3250LX o szerokości 3,2 m, który niedawno rozpoczął pracę w drukarni Globart Print, osiąga maksymalną prędkość 223 m2/godz., co odpowiada 60 arkuszom w formacie 1,2 x 2,4 m w ciągu godziny. |
Po raz pierwszy drukarnia zetknęła się z maszynami EFI VUTEk kilka lat temu, w momencie poszukiwania rozwiązań, które nadawałyby ton jej działaniu i stanowiły filar jej parku maszynowego. Zakupione plotery EFI VUTEk z czasem przejęły większą część realizowanej produkcji, a w firmie EFI i jej polskim dystrybutorze – firmie Reprograf – właściciele Globart Print znaleźli partnerów, na których można polegać. „Zaufanie, jakim darzymy maszyny marki EFI VUTEk, pozwala nam podejmować śmiałe przedsięwzięcia, nieosiągalne dla innych firm z naszej branży” – tłumaczy właściciel Globart Print Adam Gołębicki. „Współpraca z firmą Reprograf, która wspiera nas w rozbudowie naszego parku maszynowego i oferuje nam natychmiastową pomoc w sytuacjach wymagających udziału serwisu, jest gwarantem płynności produkcji. Przekłada się to na zaufanie ze strony firm, które powierzają w nasze ręce swoje interesy”.
Pierwsze maszyny EFI VUTEk, które trafiły do firmy Globart Print i które służą jej do dziś, to modele GS5000r i Ultra VU 5330. „Urządzenia te bez wątpienia stanowią rdzeń naszej produkcji i torują nam drogę do bycia liderem rynku druku wielkoformatowego” – mówi Adam Gołębicki. „Jednak naszym celem nigdy nie było koncentrowanie ciężaru całej produkcji na jednej czy dwóch maszynach. Obecnie nasz park maszynowy, oprócz GS5000r i Ultra VU 5330, obejmuje także inne plotery”. Dzięki temu Globart Print radzi sobie z drukiem olbrzymiej ilości materiałów przy napiętych terminach realizacji.
![]() |
© Globart Print W druku kroplą wielkości 24 pikolitrów ploter EFI VUTEk GS3250LX zapewnia rozdzielczość 600 dpi, a przy kropli 12 pikolitrów – aż 1000 dpi. Doskonałą jakość wydruków zapewnia również technologia utrwalania UV LED. |
Nowy nabytek
Mimo że firma ma moce przerobowe pozwalające na sprawną obsługę bieżących zleceń, stale rozgląda się za nowymi możliwościami rozwoju. Jakiś czas temu pojawiła się potrzeba zaistnienia na rynku bezpośredniego zadruku materiałów sztywnych. Firmie zależało na tym, by zapewnić klientom doskonałą jakość wykonania. W sukurs znów przyszły rozwiązania marki EFI VUTEk, a konkretnie ploter EFI VUTEk GS3250LX o szerokości 3,2 m, który niedawno został zainstalowany w Globart Print. „Zakup tej maszyny pozwoli nam rozpocząć całkiem nowy etap w realizowanych przez nas przedsięwzięciach w zakresie bezpośredniego druku na materiałach płaskich” – komentuje kierownik produkcji Globart Print Marek Roszko. „Trafiający do odbiorcy produkt będzie się cechował lepszą jakością i trwałością przy jednoczesnym zachowaniu bardziej korzystnych terminów realizacji”.
Głównym czynnikiem, który zdecydował o wyborze nowego plotera, jest możliwość druku obustronnego przy utwardzaniu LED. Zastosowanie lamp LED-owych umożliwia produkcję wysokiej jakości wydruków na materiałach narażonych na odkształcenia spowodowane utwardzeniem pod wpływem wysokiej temperatury. „Co więcej, dzięki lampom LED ten ploter zużywa mniej energii niż maszyny stosujące inną technologię utwardzania, a z racji rozmiarów naszego parku maszynowego każda możliwa oszczędność jest brana pod uwagę przy zakupie kolejnych urządzeń” – dodaje Marek Roszko. Ponadto EFI VUTEk GS3250LX drukuje w ośmiu kolorach przy dwóch kanałach koloru białego, co umożliwia między innymi druk obustronny na materiałach przezroczystych.
„Zakładamy, że głównym odbiorcą prac realizowanych na ploterze EFI VUTEk GS3250LX będą rynki zachodnie, na których skutecznie działamy od kilku lat” – mówi Adam Gołębicki. Ekspansja marki Globart Print na kraje Unii Europejskiej (w tym Niemcy, Austrię czy Wielką Brytanię) rodzi konieczność konsekwentnego inwestowania w rozwój. Jedynie w ten sposób da się konkurować z europejskimi firmami pod kątem nie tylko ceny, ale i w coraz większym stopniu także jakości, która w przypadku wielu klientów zagranicznych jest głównym kryterium przy wyborze kontrahenta.
Komplet usług
Głównym filarem Globart Print jest reklama zewnętrzna, ale w ostatnim czasie firma rozwinęła też gałąź reklamy wewnętrznej. „Na polskim rynku poligrafii funkcjonuje coraz więcej firm działających tylko w jednej dziedzinie” – mówi Adam Gołębicki. „Ograniczając się do jednego sektora, nigdy nie podołamy wymogom zapewnienia klientowi kompletu usług świadczonych przez jednego wykonawcę. Firma biorąca nas pod uwagę jako partnera chce uzyskać od nas wachlarz możliwości: od kampanii outdoorowych przez oklejenie floty pojazdów po druk tapet zdobiących jej biura”. Firma Globart Print nie ma wątpliwości, że tylko inwestycje w maszyny z najwyższej półki, takie jak EFI VUTEk GS3250LX, pozwolą jej spełnić te oczekiwania.
« poprzedni | następny » | « wróć |
Piszę ten wstępniak na kilka dni przed Manifami, które odbędą się w wielu miastach Polski w okolicach 8. marca czyli Dnia Kobiet. Na portalach społecznościowych robi się coraz goręcej – pojawiają się zaproszenia do kreowania transparentów wedle własnych pomysłów oraz wymyślania haseł adekwatnie opisujących sytuację kobiet w obecnych czasach.