17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa
18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn
24-26.11.2020 · InPrint, Milan
12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt
10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Nieograniczone efekty wizualne
- Oświecenie 10000 nitów
- Ożywione arcydzieła
- Zintegrowane połączenie
- Największy telebim w Polsce
- Wirtualne eventy
- W oku cyklonu
- Ściana video na jachcie
- Kolorowy wyświetlacz E-Ink
- McDonalds z digital signage
- W amerykańskim stylu
- Kinowa rewolucja
- Samsung i Golden State Warriors
- Digital signage na żywo
- Relaks w Warszawie
- Reklama dla optyka
- Dając do myślenia
- Digital signage na poziomie
- ZOOstaw, nie dokarmiaj
- W stronę słońca
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
-
LFP
- Solidbox z Rapidą 164-5+L ALV2
- „La Ferita”
- Backlight w stylu eko
- Zrównoważone alternatywy
- Jakość nadruku na wyrobach skórzanych
- Ultra-szybka Jeti Tauro
- Epson do druku żywicznego
- Billboard w płomieniach
- Decathlon i Ikea ćwiczą razem
- Wyznaj miłość na mieście!
- Premiera HP Latex
- Nowa kampania PepsiCo
- Koniec świata odwołany!
- Do it for safety!
- „Tęczowych świąt!”
- Kupuj, gdy leje się krew
- Dni Grzegorza Ciechowskiego
- Billboardy drugiej fali
- Take heat easy
- Brandalism krytykuje
- Kreativia modernizuje portfolio
- Mniej znaczy więcej
- Bezbarwne folie PET
- Do gadżetów i nie tylko
- Fashion on demand
- Hybrydowa wszechstronność
- Druk tkanin na drupie 2020
- Ricoh na RemaDays 2020
- Wielki format na tip top
- Mimaki na Formnext
- 12 lat gwarancji na głowice laserowe
- Pół metra w ciągu godziny
- Drukuj, gdzie chcesz
- 360 Reality Audio od Sony
- Stacje robocze HP
- Art x Technology
- O klimacie po raz kolejny
- Pokazać swoje możliwości
- Szyldy mają znaczenie
- Tekstyliowa premiera
- Zadruk różnorodnych podłoży
- Wielkoformatowe Spotify
- Dni Otwarte w Poznaniu
- Stawiamy na wielki format
- Roland VersaExpress RF-640
- Druk na tekstyliach według Rolanda
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Mural Krystyny Bochenek
- Antypisowski billboard
- Nowa tożsamość: Alive
- „The nature of plastic”
- Automat 24/7
- „Ocalmy Bałtyk, nim zatęsknimy”
- Samo może się nie ułożyć
- Rocznica epidemii
- Inicjatywa EqualVoice
- “TO TY ZAPŁACISZ”
- Powrót do dawnych lat
- Misja: Pozytywne Piękno
- “Nie mamy planety B”
- Śmierć to nie statystyka
- Pełna kontrola projektowania
- Retargeting w świecie OOH
- Mural w walce o równość
- Burda zmienia się w Słowne
- Sztuka z algorytmów
- #SuperRzecz
- Kampania w formie etykiet
- Karykatura J. Kaczyńskiego
- Kreatywność numerem jeden
- “Pies to przywilej!”
- Podsumowanie 2020 roku
- Zaawansowanie na poziomie α1
- Ku pamięci wybitnego poety
- Nowa tarcza Warner Bros
- Oczyszczone miasto
- Ku elektrycznej przyszłości
- Lupin reklamuje Lupina
- Wydanie w hołdzie zwierzętom
- Minimalistyczne logo
- Atrapy dla gamer’ów
- Świeć się z Energą
- “Zaszczep się i leć”?
- Pierwszy taki Carrefour Express
- „Aachoo!”
- „Witryna na gwiazdkę”
- Barwy siły i nadziei
- Cyberpunk 2077
- Marketing zgodny z etyką
- Wygrana Zofii Wawrzyniak
- Najdłuższy mural w Płocku
- 100% z Poznania!
- Reklama non-stop
- Niezwykły Visual Concert
- Mural przeciwko przemocy
- Poznajcie Projekt Pracownie
- “Siła Kobiet” jest wszędzie
- Murale od Empik Foto
- „Nadzieja” w polskich miastach
- Business Agility Pack
- Jeszcze się przytulimy!
- Mural ze starych zdjęć
- Święto w kolorach tęczy
- Zdrowia przede wszystkim!
- Tęczowe bramy Poznania
- Święta bez magii?
- Reklama dla przedsiębiorców
- “Warszawa żydowska”
- Osiedle dla ptaków
- Internetowy artysta Ganksy
- Foliówki zamiast ptaków
- Od PRL’u do wolności
- Spoiwo różnorodności
- Mural w stylu Yōkai
- Uliczna galeria sztuki
- Print on dispa!
- Pety na ziemi
- Środkowy palec z Berlina
- Jedynaste: Nie produkuj śmieci!
- Sztuka na ratunek pszczołom
- Traffic TV
- Podwójna moc Teckwin Shark
- Droga do wolności
- Mural przeciw nienawiści
- Topniejąca Floryda
- Antysmogowa sztuka
- W grupie siła!
- Naładuj energię (swoją i smartfona)
- Nowy image ABC
- Zagłada na filiżankach
- Kolor menstruacji
- Razem, choć na dystans
- Artysta ponad sztuką
- To ważne, w czym chodzisz
- Znikający Dracula
- Pocałunek rywali
- E-rozkłady jazdy
- Luksus w codzienności
- wBanksowana aukcja
- Książka za worek śmieci
- ⅓ - uratuj ją!
- Cool-Shop dla reklamy
- “Zaczytana sztuka”
- Kinomural 2020
- Mactac przypomina o dystansie
- Bezdotykowe menu
- Stop blubrom
- Grafika „budząca niepokój”
- „Archiwum Ożywione”
- Radar kampanii OOH
- #OurSecondChance
- Mapa zero waste
- Murale filtrujące powietrze
- Marketing z Jurkiem Owsiakiem
- #BiletWsparcia
- 25 tysięcy drzew na 25-lecie
- Ekologiczne płatności
- Kampania w harmonii z przyrodą
- Ranking The Drum
- Wśród najlepszych
- AMS: Zostań w domu!
- Bohaterowie epidemii
- Bierz Internet za rogi
- Nie każdy bohater nosi pelerynę
- Światło po ciemności
- „To nasza wspólna sprawa”
- Artysta obserwator
- Odpowiedzialne zakupy
- Prosty skład, dopasowana etykieta
- Pełna gotowość i mobilność
- OE-A Roadmap
- Kampania społeczna: Zostań w domu!
- Chaos reklamowy
- KFC w „Smart box”
- To nie jest zgoda
- Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku
- Miejsce kobiet jest w kuchni
- Kampania „Odpowiedzialny seks”
- W nowej odsłonie
- Gwiezdne Wojny zaskoczyły fanów
- Piwo na dwa sposoby
- Sztuka w fast foodzie
- Talking Print uruchamia Talkies
- Hologramowe słonie
- Innowacje w komunikacji wizualnej
- Galeria na ulicy
- Wspólne badania
- Komunikacja polityczna
- O parkach kieszonkowych
- Billboardy i reportaże
- Opakowaniowa kampania
- Mural źródłem inspiracji
- Tunelowa reklama
- Zwierzęta przeciw śmieciom
- Kolory Red Bulla
- Etykiety dla ekologii
- Coca-Cola i recyklomaty
- ASP i Ströer
- Rowerem po billboardach
- Kampania „Opowieści podręcznej”
- Koniec z marnowaniem jedzenia
- The DisCO2unt Billboard
- W drodze do perfekcji
- Przeciw dopalaczom
- Niestandardowe realizacje
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
-
Biznes i Ludzie
- Targi w drugiej połowie roku?
- ICE, CCE oraz InPrint przesunięte
- Głos branży PR
- Pomagamy #sPRINTem
- Design by Śliwka Nałęczowska
- Szybkie zapytania na platformie ESB
- Rebranding agencji K2
- Nieuczciwa konkurencja?
- Dwa razy więcej standów POS
- Integart przejmuje DS-Laser
- Pełne wznowienie produkcji
- VMLY&R wyróżniona
- Złote łuki znikają z Gdańska
- „Świat po...”
- Nowy communication manager
- Media bez wyboru
- “The Moon Girl”
- Premiera Digital Series iQ
- Targi na wiosnę?
- Podatek reklamowy? - “Kopanie leżącego”
- „Pandemia? Kryzys!”
- Biedronka w Radzie Reklamy
- Canon i podwójne „A”
- Koniec wolnych mediów?
- 44 nagrody dla Samsunga
- RemaDays Warsaw odwołane
- Meet your customer!
- Farma trolli i dezinformacja
- Ikea rezygnuje z katalogów
- Targi pod znakiem zapytania
- AMS Flex
- Viscom Italia Hyper Reality
- RemaDays Warsaw 2021
- Sharp NEC Display Solutions
- Solidarność kobiet
- Do zobaczenia w 2021!
- Z nowym logo
- Zmiany u Avery Dennison
- Dni Otwarte w Atrium
- 48 nagród dla Samsunga
- Art of Color 2020
- Nowa data ISE 2021
- Reklama za złotówkę
- Fespa Eurasia w 2021 roku
- Targi Dają Więcej
- Największy spadek w historii
- Odpowiedź “Milczącej większości”
- Festiwal Art Moves 2020
- Powrót do muzyki
- Pierwszy Tauro H3300 w Polsce
- Spadek 71% w reklamie zewnętrznej
- Coca-cola wspiera gastronomię
- „Projektowanie społeczne” z nową datą
- Targi ISE w Barcelonie
- Nowy szef polskiego oddziału Sony
- Do zobaczenia w roku 2021
- Nishiuma nowym dyrektorem B2B
- Stop and wash
- Wizualizacja Envision
- Porada od PIPT
- „Klient nasz Pan”
- Amagraf wspiera klientów
- Solidni w Biznesie
- Pesymistyczne prognozy
- Spustoszenie branży eventowej
- Drupa i Fespa przesunięte - Zmiany terminów
- Lamborghini z drukarki
- Sony World Photography Awards 2020
- Poznaj sektory targów
- Druk cyfrowy zamiast nici
- HP inwestuje 200 mln dolarów
- Seminarium Wielkiego Formatu Atrium
- Golden Pixel Award 2019
- Twórczość literacka w outdoorze
- Agencja mediowa PKN Orlen i PZU
- Targi coraz bliżej
- Brytyjskie regulacje reklamowe
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Czysta strefa
- Cięcie folii ochronnych
- Dr Pepper i wrapping
- Samochód w zoo
- Innowacyjne podejście do oferty
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Hołd dla fizyki
- Laserowe nowości
- Żabka zasilana zieloną energią
- Efektywne planowanie podróży
- Zmiana w kilku minut
- Od listw cenowych po folie PCW
- Wow Billboard!
- Baldachim na Sylwestra
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Świetlna świetność
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Ziemia obiecana
Rokrocznie celem Akademii jest prezentacja najnowszych rozwiązań technologicznych w dziedzinie instalacji stałych i eventowych, multimediów i oświetlenia. Tym razem miejscem dwudniowego spotkania była Łódź – kolebka polskiej kinematografii. By podkreślić artystyczną atmosferę wydarzenia, na miejsce eventu wybrano czterogwiazdkowy Hotel Andel’s mieszczący się w dawnej przędzalni Poznańskiego. To tu właśnie Andrzej Wajda nakręcił kultowy film „Ziemia obiecana”. Niepowtarzalna architektura historycznego budynku w połączeniu z innowacyjną stylistyką stanowiły doskonałą scenografię dla multimedialnego wydarzenia.
Pierwszego dnia Akademii zaprezentowano innowacje w dziedzinie stałych instalacji
audiowizualnych, oświetlenia architektonicznego oraz przedstawiono możliwości wszechstronnego zastosowania multimediów, m.in. w sporcie, muzealnictwie, medycynie i nowoczesnych obiektach użyteczności publicznej. Dodatkowo zaprezentowano niestandardowe rozwiązania z wykorzystaniem ekranów LED np. w formie logotypu. Druga odsłona Akademii, była zarezerwowana na pokaz rozwiązań z dziedziny multimediów i oświetlenia scenicznego na potrzeby branży eventowej. Ponadto przedstawiono zagadnienia związane z bezpieczeństwem podczas organizacji eventów. Akademia była też okazją do podsumowania dokonań grupy kapitałowej Trias w minionym roku oraz
zaprezentowania nowej, rozszerzonej struktury grupy. „Akademia od lat cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Jestem przekonany, że udało się nam przekazać inspiracje i koncepcje na realizację nowatorskich, profesjonalnych rozwiązań multimedialno-oświetleniowych zarówno z dziedziny instalacji stałych, jak i dedykowanych dla branży eventowej” – mówi Zbigniew Klonowski, Prezes Zarządu grupy kapitałowej Trias S.A.
Show na pół tysiąca
W tegorocznej Akademii Triasu wzięło udział blisko 500 osób. Pierwszego dnia
w prezentacjach i pokazach uczestniczyli przedstawiciele instytucji publicznych oraz obiektów kulturalnych (muzeów, teatrów, kin i galerii sztuki), właściciele obiektów użyteczności publicznej i obiektów sportowych, a także inwestorzy i architekci. Każdy dzień Akademii został podzielony na dwie części. Pierwsza była poświęcona wykładom oraz prezentacjom technologicznym. Część druga natomiast, to czas poświęcony na wymianę pomysłów, dyskusje branżowe, a także okazja do obserwacji praktycznych możliwości sprzętu oraz ekipy technicznej Trias. Uczestnicy Akademii mogli w praktyce sprawdzić działanie różnorodnych technologii. Duże zainteresowanie wzbudziły rozwiązania pozwalające na interakcję z uczestnikami eventów. Goście mogli m.in. porozmawiać z wirtualną postacią. Wygenerowany komputerowo avatar przyjmował różne pozy i prowadził dialog z osobami stojącymi przed ekranem. Wirtualna postać wyświetlana była
na monitorze plazmowym Panasonic 103” w układzie pionowym. Kolejnym interaktywnym rozwiązaniem była technologia rozszerzonej rzeczywistości. Po zbliżeniu
w pole widzenia kamery (zamocowanej przy monitorze), motywu graficznego umieszczonego
na ulotce, oczom widzów ukazywał się na ekranie przestrzenny modelu samochodu. Przybliżanie lub obracanie ulotki pozwalało przyjrzeć się detalom wizualizacji.
Goście mogli zapoznać się również z technologią In-touch działającą przy użyciu nośnika obrazu (w tym przypadku wykorzystano ścianę z monitorów bezszwowych), kamer i czujek podczerwieni. Osoby podchodzące do ekranu były automatycznie wychwytywane przez czujkę i kamerę, dzięki czemu widziały się na monitorze. Ku ich zaskoczeniu na ekranie pojawiały się generowane za pomocą komputera dymki, jak w komiksie, z różnymi komentarzami. Dodatkowo można było sprawdzić, jakie wrażenia daje oglądanie obrazów 3D emitowanych w różnych technologiach. Dla porównania przedstawiono stereoskopię typu anaglif, polaryzację pasywną oraz najbardziej zaawansowaną polaryzację aktywną stosowaną powszechnie w kinach cyfrowych. Do trójwymiarowych projekcji wykorzystano projektory firmy Christie. W innym sektorze prezentowano moduły projekcyjne MicroTiles firmy Christie łączące zalety technologii LED i DLP. Zapewniają one emisję multimedialnych treści o bardzo wysokiej rozdzielczości (3,1 mln pixeli na metr kw.) i charakteryzują się bardzo dobrym odwzorowaniem kolorów. Ekrany te można zestawiać w dowolny sposób tworząc nietypowe aranżacje np. we wnętrzach budynków, w studiach telewizyjnych, czy w rozwiązaniach typu out-of-home advertising.
Duże wrażenie na publiczności zrobiło multimedialno-dźwiękowe show z wykorzystaniem technologii Mappingu 3D. Pokaz stanowił główną atrakcję obu dni Akademii. Przeprowadzono go na specjalnie stworzonej konstrukcji złożonej z technicznych zbiorników na wodę poprzeplatanych pasami z kurtyny diodowej Hiled (SMD 18mm) – złożonej z ponad 60 modułów, brył scenograficznych o różnorodnych kształtach i wielkości. Uzupełnieniem scenografii były rozmieszczone po bokach ściany diodowe MorisLED (SMD 10mm) składające się łącznie z 144 modułów. Całości dopełniała podłoga diodowa MorisLED floor (RGB 19mm), wykonana z ponad 100 modułów. Wysoką jakość realizowanych projekcji zapewniły projektory firmy Christie: Roadster 12K HD o mocy światła 12.000 ANSI DLP, Roadster 16K o mocy światła 16.000 ANSI DLP oraz HD6K o mocy światła 6.500 ANSI DLP. Realizacja wizji zarządzana była za pomocą miksera Vista Spyder X20 1608 firmy Christie, a realizację kamerową obsługiwano mikserem Edirol V-440 HD. Uzyskanie różnorodnych efektów wizualnych było możliwe dzięki zastosowaniu całej gamy sprzętu oświetleniowego, m.in. ruchomych głów firm: Clay Paky (Alpha Beam), A&O Technology (Flower), Martin (MAC 401, MAC 700 Profile, MAC 250 Wash), Vari*Lite (VL 1000 AS), Follow Spoty Ivanhoe 2500 HMI firmy Robert Juliat, Sunstripy firmy Showtech, oświetlenia ledowego firmy Thomas (PixelPar), listew ledowych firmy Pulsar (Chroma Batten 100), stroboskopów i zmieniaczy kolorów firmy Martin, maszyn do dymów, systemów realizacji: miksera RoadHOG FullBOAR firmy Flying Pig i media serwerów Catalyst.
W słusznej sprawie
Drugi dzień Akademii był przeznaczony dla przedstawicieli największych w Polsce agencji eventowych i domów mediowych, osób związanych z produkcjami telewizyjnymi i mediami branżowymi. Dodatkowo podczas drugiego dnia Akademii TRIAS S.A. podpisała porozumienie o współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, reprezentowaną oczywiście przez Jurka Owsiaka. Jego celem jest podniesienie jakości i bezpieczeństwa produkcji wydarzeń artystycznych. Współpraca polegać będzie na wymianie doświadczeń w zakresie produkcji imprez, a także szkoleniu pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy oraz sposobów postępowania w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia. Równie ważnym wydarzeniem było symboliczne uściśnięcie dłoni Dyrektora A&O Technology Clausa Spreyera i Zbigniewa Klonowskiego potwierdzające uzgodnienia reprezentowania A&O Technology na rynku polskim przez GIG Sp. z o.o., w zakresie oświetlenia architektonicznego. Oznacza to, że w ten sposób GIG Sp. z o.o. stała się dostawcą Falconów, najsilniejszych lamp eventowych.
Visual Communication było wyłącznym patronem medialnym wydarzenia.
« poprzedni | następny » | « wróć |
Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.
Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.