Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Datki przez billboardy

© Mischief

Na wielkoformatowych billboardach w Nowym Jorku pojawiły się nietypowe instalacje, przez które można przekazywać datki wpierające ofiary wojny w Ukrainie. Instalacje składają się z transparentów z napisem po rosyjsku „Nie dla wojny”, których używali mieszkańcy Moskwy podczas marcowych protestów przeciwko inwazji Rosji na Ukrainie. Obok transparentów znajdują się terminale płatnicze, przez które można przekazywać niewielkie kwoty w wysokości 2, 5 i 10 dolarów na wsparcie ukraińskiego społeczeństwa, używając karty płatniczej. Darowizny są przekazywane do Agencji ONZ ds. Uchodźców, która uruchomiła specjalną akcję dla uchodźców z Ukrainy, aby zapewnić pomoc rodzinom, które zostały zmuszone do opuszczenia swoich domów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama