Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Głos branży PR

© SAPR

PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania to trzy kolejne agencje, które zostały członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.

SAPR powstało 20 października 2020 roku w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama