Niestandardowe realizacje

Niestandardowe kreacje skutecznie przyciągają uwagę odbiorców. Marka piwa Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy z elementami przestrzennymi. Trudno ich nie zauważyć. To pierwsza kampania tej marki wykorzystująca i łącząca dwa niestandardowe rozwiązania outdoorowe. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru. Kampania piwa realizowana jest do końca maja bieżącego roku w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach. Wiaty przystankowe oraz billboardy wykorzystane w akcji należą do portfolio AMS. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, natomiast agencją mediową odpowiedzialną za kreację jest Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama