Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Niestandardowe realizacje

Niestandardowe kreacje skutecznie przyciągają uwagę odbiorców. Marka piwa Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy z elementami przestrzennymi. Trudno ich nie zauważyć. To pierwsza kampania tej marki wykorzystująca i łącząca dwa niestandardowe rozwiązania outdoorowe. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru. Kampania piwa realizowana jest do końca maja bieżącego roku w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach. Wiaty przystankowe oraz billboardy wykorzystane w akcji należą do portfolio AMS. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, natomiast agencją mediową odpowiedzialną za kreację jest Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama