Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wzrost przychodów Clear Channel

Po okresie stagnacji wywołanej wybuchem pandemii covid-19 w branży outdoorowej nastał okres odwilży. Do zmian szykuje się notowany na giełdzie w Stanach Zjednoczonych, lider branży, Clear Chanel. Firma poinformowała właśnie, że jej globalne przychody w IV kwartale 2021 przekroczą poziomy zanotowane w tym samym okresie w roku 2019 i osiągną wyższy niż szacowano pułap wzrostu, między 730 mln a 750 mln USD. Decydujący wpływ na poprawę wyników mają dane z rynku europejskiego. William Eccleshare, dyrektor zarządzający Clear Channel Outdoor Holdings zadeklarował, że jest to dobry moment na rewizję możliwości firmy przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności z celami strategicznymi i dobrem akcjonariuszy. Informacji tej towarzyszy wystawienie oddziału europejskiego Clear Channel na sprzedaż. Nie jest to pierwsza próba zbytu tego oddziału firmy. Clear Channel rozważał takie działanie już w przeszłości, między innymi wtedy gdy należał do obciążonego długiem iHeartMedia. Potencjalnymi chętnymi na zakup Clear Clannel Europe będą najprawdopodobniej inwestorzy private equity. Warunki ochrony praw konkurencji w takich krajach jak Wieka Brytania, czy Szwecja mogą bowiem być dla niektórych graczy jak Global, Ocean Outdoor, czy JCDDecaux przeszkodą w podjęciu starań o przejęcie Clear Clannel Europe.

® Clear Channel

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama