Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wzrost przychodów Clear Channel

Po okresie stagnacji wywołanej wybuchem pandemii covid-19 w branży outdoorowej nastał okres odwilży. Do zmian szykuje się notowany na giełdzie w Stanach Zjednoczonych, lider branży, Clear Chanel. Firma poinformowała właśnie, że jej globalne przychody w IV kwartale 2021 przekroczą poziomy zanotowane w tym samym okresie w roku 2019 i osiągną wyższy niż szacowano pułap wzrostu, między 730 mln a 750 mln USD. Decydujący wpływ na poprawę wyników mają dane z rynku europejskiego. William Eccleshare, dyrektor zarządzający Clear Channel Outdoor Holdings zadeklarował, że jest to dobry moment na rewizję możliwości firmy przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności z celami strategicznymi i dobrem akcjonariuszy. Informacji tej towarzyszy wystawienie oddziału europejskiego Clear Channel na sprzedaż. Nie jest to pierwsza próba zbytu tego oddziału firmy. Clear Channel rozważał takie działanie już w przeszłości, między innymi wtedy gdy należał do obciążonego długiem iHeartMedia. Potencjalnymi chętnymi na zakup Clear Clannel Europe będą najprawdopodobniej inwestorzy private equity. Warunki ochrony praw konkurencji w takich krajach jak Wieka Brytania, czy Szwecja mogą bowiem być dla niektórych graczy jak Global, Ocean Outdoor, czy JCDDecaux przeszkodą w podjęciu starań o przejęcie Clear Clannel Europe.

® Clear Channel

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama