Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania BIC. Zostań EKObohaterem

© BIC

Okres powrotu do szkoły coraz bliżej. Już niedługo rodzice i młodzież zaczną myśleć o odpowiednim przygotowaniu do nowego roku szkolnego i zaopatrzeniu w niezbędne pomoce naukowe i materiały. BIC, producent artykułów szkolno-biurowych chce im pomóc podjąć ekologiczne decyzje. Firma rozpoczęła kampanię promującą przyjazne środowisku produkty szkolne z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions.

 

Akcja nosi hasło „Zostań EKObohaterem”, a jej adresatami są dzieci w wieku szkolnym i ich rodzice. Najważniejszym przekazem kampanii jest to, że każdy, zmieniając drobne, codzienne nawyki, może przyczynić się do poprawy stanu planety. BIC chce inspirować uczniów do ekologicznych zachowań już od najmłodszych lat. Każdy może zostać EKObohaterem, wcielają w życie proste zasady metodą małych kroczków. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z popularnego kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”. Dzięki tej współpracy, marka dociera do swoich odbiorców w atrakcyjnej dla najmłodszych formie. Zaplanowane działania kampanii obejmują promowanie produktów szkolno-biurowych z ekologicznej linii BIC ECOlutions – są to długopisy, ołówki, kredki, markery, kleje i korektory, wykonane w od 35 procent do 100 procent z surowców wtórnych. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w sklepach, dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje.
Kreacje na potrzeby działań w prasie i digitalu, serwis kampanii, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie przygotowała agencja Columbit. Za działania PR i kampanię z influencerami odpowiada Kolterman Media Communications. Kampania potrwa do końca września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama