Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

DOOH w stylu Matrix

© Warner Bros

W grudniu swoją premierę miała czwarta część kultowej serii filmowej „Matrix” - „Matrix Zmartwychwstania”. Premierze filmu towarzyszyły liczne kampanie reklamowe. Jedną z nich była kampania przeprowadzona przez Warner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem. Na cyfrowych nośnikach outdoorowych w USA, Meksyku i Japonii w towarzystwie głównych bohaterów produkcji pojawiły się tweety fanów, którzy we wspomnianych mediach społecznościowych komentują najnowszy film i oznaczają go hashtagiem #TheMatrixResurrections. Tweety wyświetlane są lokalnie - opinie mieszkańców danego miasta są wyświetlane na tamtejszych nośnikach. Jak podkreśla producent, kampania miała na celu wzmocnić dreszczyk emocji związany z kolejną częścią „Matrixa”, która pojawiła się po niemal 20 latach przerwy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama