Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kreatywna droga do sukcesu

Data publikacji: kwiecień 2014
© Meliński Minuth

 

Pomysłowe stoisko firmy Meliński Minuth, które można było odwiedzić na targach EuroReklama w Poznaniu w maju 2013 roku.

„Take a breath” – to hasło stanowiło inspirację dla firmy Meliński Minuth z Poznania, lidera w branży targowej, która już od 2005 roku uczestniczy w targach EuroShop w Düsseldorfie. To największe na świecie targi designu wystawienniczego oraz nowoczesnych technologii, podczas których można wzbogacić wiedzę na temat materiałów wykorzystywanych do budowy i wykończenia stoisk oraz aranżacji przestrzeni komercyjnych. Tegoroczna edycja tego wydarzenia odbyła się w dniach 16-20 lutego.

 

Projekt firmy Meliński Minuth na EuroShop przykuł uwagę przede wszystkim pomysłowością. Koncepcja stoiska opierała się na wykreowaniu komfortowego miejsca do budowania marketingu relacyjnego z partnerami biznesowymi, stałymi oraz potencjalnymi klientami, a także do wzmocnienia networkingu. Szafki zamykane

© Meliński Minuth

 

Stoisko Meliński Minuth na tegorocznych targach EuroShop w Düsseldorfie. Te same materiały, zupełnie inna koncepcja. 

na klucz, szatnia na płaszcze, strefa Wi-Fi oraz wygodne miejsca na krótsze i dłuższe rozmowy wpływały na kontakty biznesowe, a nie od dziś wiadomo, że dbałość o klienta, w najmniejszych szczegółach, to priorytet w drodze do sukcesu. W projekcie firma wykorzystała materiały z poprzedniej realizacji na targach EuroReklama w Poznaniu (maj 2013). Jednocześnie pokazała, że użycie tych samych elementów nie musi oznaczać kopiowania pomysłu na stoisko. Nowoczesny design dodatkowo zyskał zastosowanie praktyczne sprzyjające budowaniu marketingu relacyjnego. Oszczędność materiałów wpisuje się w wytyczne normy ISO 20121:2010, które firma jako pierwsza w Polsce wprowadza. Zrównoważone Zarządzanie Eventami ma przyczynić się do efektywnego rozwoju w sferze finansowej, społecznej oraz środowiskowej. Umiejętność oszczędzania, połączona z doskonałą organizacją wydarzeń biznesowych i z zachowaniem troski o naturę, jest kluczowa na drodze do sukcesu. Wszyscy, dla których bycie EKO – ekologicznym i ekonomicznym – odgrywa ważną rolę, z pewnością postawią na Meliński Minuth przy aranżacji swojego kolejnego stoiska targowego.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama