Benefit Systems zmienia logo. By poczuć się dobrze

Opis osoby

Benefit Systems, twórca programu MultiSport, w 2024 rok wszedł z odświeżoną identyfikacją wizualną i nową strategią produktową. Odzwierciedlaniem zmian w strategii produktowej jest nowa identyfikacja graficzna. Firma po ponad 20 latach działalności zdecydowała się na zmianę identyfikacji graficznej, której bazą stało się logo dobrze znanego, flagowego produktu, programu MultiSport. „Rebranding Benefit Systems to dużo więcej niż lifting logo. To przede wszystkim zaprezentowanie wizji i misji naszej firmy, która od lat działa w duchu kompleksowej troski o wellbeing w miejscu pracy i poza nim” wyjaśniła Dorota Szostek-Rejowska, Dyrektor Marketingu Benefit Systems. W ramach specjalnej serii podcastów zapraszani eksperci będą poruszać temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama