Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

#StopRussiaNOW

© gov.pl

Polski rząd rozpoczął specjalną akcję billboardową pod hasłem #StopRussiaNOW, która ma przypominać krajom Europy Zachodniej o okrucieństwie wojny, która toczy się na Ukrainie, a w następstwie zatrzymać działania Rosji poprzez wprowadzenie szybkich i mocnych sankcji. Billboardy z hasłami w języku angielskim i niemieckim pojawią się w wielu europejskich miastach, w tym m.in. w Berlinie, Paryżu i Rzymie. Jak podkreślił premier Mateusz Morawiecki, akcja ma „ma przebić się przez mur europejskiej obojętności”. „Rozpoczynamy specjalną akcję billboardową #StopRussiaNow, która ma budzić sumienia. To, co się dzieje na ulicach ukraińskich miast, wstrząsa naszym sumieniem, ale zbyt krótko. Zbyt szybko nasi partnerzy w Europie Zachodniej i Południowej chcieliby wrócić w koleiny normalności. Widząc zbrodnie, które dzieją się na Ukrainie, mamy szczególny mandat do tego, aby budzić sumienia w Zachodniej Europie. Niemcy, Francja, Austria i Włochy muszą zrobić jak najwięcej, żeby zatrzymać wojnę i zakończyć  finansowanie wojennej machiny Putina” - mówił podczas konferencji premier Mateusz Morawiecki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama