Nowa kampania New Balance. Run your way

© New Balance

Marka New Balance rozpoczęła nową kampanię promocyjną pod hasłem Run your way, która ma zachęcać i motywować ludzi do podjęcia aktywności fizycznej bez względu na wiek, zainteresowania, czy aktualną kondycję. Kampania pod hasłem Run Your Way ma jasny przekaz, który mówi o tym, że w sporcie jest miejsce dla każdego. W ramach globalnej aktywacji wykorzystane zostały sylwetki różnorodnych biegaczy, m.in. wschodzącej gwiazdy na dystansie 800 m Roisin Willis, amerykańskiego rapera Action Bronsona, zawodowego skateboardera Ryana Lay’a, DJ-a i modela Wesley’a Bediako czy ambasadorki New Balance Ayi Al Hafezy. W ramach lokalnej odsłony kampanii działania online realizuje Performance Media, a key visuale Run Your Way pojawią się na nośnikach OOH m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie 18. Półmaratonu Warszawskiego i towarzyszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama