Mural w walce o równość

© Converse

Firma Converse zaprezentowała kolejne murale oczyszczające powietrze, będące kontynuacją organizowanej przez nią, globalnej kampanii pod hasłem „City Forest”. W ramach tego przedsięwzięcia już w zeszłym roku w miastach na całym świecie powstały murale wykonane farbami fotokatalicznymi, eliminującymi cząsteczki zanieczyszczeń powietrza. Dzieje się to za sprawą specjalnej technologii aktywnej farby, która wykorzystuje energię świetlną do rozkładania zanieczyszczeń i przekształca je w nieszkodliwe substancje. W tym roku marka postanowiła pójść o krok dalej w realizacji kampanii, łącząc temat ekologii z problemem dyskryminacji z mottem „Breaking Barriers”. Głównym przesłaniem tegorocznych murali, oprócz pozytywnego wpływu na środowisko, jest przekazane w widocznym na malowidle haśle „Raise boys and girls the same way”, czyli apel o równe traktowanie każdej jednostki bez względu na płeć. Pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego i został stworzony przez Beatę Śliwińską, artystkę znaną na instagramie jako @barrakuz. Połączone dłonie są symbolem siły, wynikającej z połączenia różnych grup wpływu na przyszłość poprzez uzyskanie równości, będącej wynikiem przełamywania wszelkich granic i barier. Jak zapowiedziała marka, w tym roku powstaną jeszcze inne murale - wszystkie zostaną stworzone przy użyciu farb oczyszczających powietrze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty