Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Mural w walce o równość

© Converse

Firma Converse zaprezentowała kolejne murale oczyszczające powietrze, będące kontynuacją organizowanej przez nią, globalnej kampanii pod hasłem „City Forest”. W ramach tego przedsięwzięcia już w zeszłym roku w miastach na całym świecie powstały murale wykonane farbami fotokatalicznymi, eliminującymi cząsteczki zanieczyszczeń powietrza. Dzieje się to za sprawą specjalnej technologii aktywnej farby, która wykorzystuje energię świetlną do rozkładania zanieczyszczeń i przekształca je w nieszkodliwe substancje. W tym roku marka postanowiła pójść o krok dalej w realizacji kampanii, łącząc temat ekologii z problemem dyskryminacji z mottem „Breaking Barriers”. Głównym przesłaniem tegorocznych murali, oprócz pozytywnego wpływu na środowisko, jest przekazane w widocznym na malowidle haśle „Raise boys and girls the same way”, czyli apel o równe traktowanie każdej jednostki bez względu na płeć. Pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego i został stworzony przez Beatę Śliwińską, artystkę znaną na instagramie jako @barrakuz. Połączone dłonie są symbolem siły, wynikającej z połączenia różnych grup wpływu na przyszłość poprzez uzyskanie równości, będącej wynikiem przełamywania wszelkich granic i barier. Jak zapowiedziała marka, w tym roku powstaną jeszcze inne murale - wszystkie zostaną stworzone przy użyciu farb oczyszczających powietrze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama