Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Prezent z okazji rocznicy

© EFI Reggiani

W tym roku firma EFI Reggiani świętuje 75 lat działalności w branży druku tekstyliów. Z okazji rocznicy, firma planuje wprowadzić na rynek trzy nowe, cyfrowe maszyny drukujące. W ciągu tych 75 lat firma stała się zaufanym partnerem w zakresie zintegrowanych, skalowalnych rozwiązań dla całego procesu produkcyjnego, od druku do zadań związanych z obróbką końcową.

„Tekstylia były w naszym DNA od samego początku” - podkreśla Adele Genoni, starszy wiceprezes i dyrektor generalny EFI Reggiani. „Sekretem naszego biznesu było przede wszystkim umiejętne zarządzanie i stawianie klientów na pierwszym miejscu, zapewniając im wysoką jakość produktów o konkurencyjnych cenach, dostarczanych zawsze na czas. Trzy nowe maszyny, które wprowadzamy na rynek w tym roku, potwierdzają nasze doświadczenie i wiedzę w zakresie rozwiązań, dzięki którym nasze technologie stały wyznacznikiem wydajności i jakości od momentu powstania pierwszej drukarni tekstylnej Reggiani w 1946 roku” - dodaje.

Podczas gdy rok 2020 b trudny dla całej branży poligraficznej ze względu na pandemię koronawirusa, firma w tym czasie skoncentrowała swoje działania na pracach badawczo- rozwojowych, aby zapewnić swoim klientom najlepsze w swojej klasie rozwiązania, gdy rynek się ożywi. Jak podkreśla Adele Genoni, wydajność jest w tej sytuacji elementem kluczowym, który pozwoli producentom wyjść z pandemicznego kryzysu. Chcemy wspierać naszych klientów w ich cyfrowej transformacji. Jedna z trzech nowych maszyn została specjalnie zaprojektowana do wieloprzebiegowego druku przemysłowego o dużej prędkości”- dodaje. Z kolei pozostałe dwa rozwiązania to maszyny drukujące ze skanerami, które umożliwiają klientom produkcję bliżej użytkownika końcowego. Nowe rozwiązania mają być nie tylko proste w obsłudze, ale też oferować klientom dostęp do najlepszych platform technologicznych i innowacji w zakresie przemysłowego druku cyfrowego oraz sprawdzoną jakość i niezawodność EFI Reggiani.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama