Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kreatywna przestrzeń Swiss Krono. Jest Miejsce jest w Poznaniu!

© Swiss Krono

W Poznaniu powstał showroom marki Swiss Krono, Jest Miejsce. Showroom to wielofunkcyjna przestrzeń do kreatywnej pracy, w której można poszukać inspiracji do aranżacji wnętrz. Jest Miejsce to przestrzeń wypełniona wieloma narzędziami, które ułatwiają prace przy projektowaniu. Showroom oferuje wszystkie materiały marki Swiss Krono Polska, z których można stworzyć swój własny material board. W pracowni można wybrać podłogę do wnętrz, a w salka co-workingowa umożliwia indywidualną pracę z  klientem nad projektem. Dodatkowo salka jest wyposażona w elektroniczny flipchart, który pozwala na przeprowadzenie prezentacji. Jest Miejsce dysponuje 24 surrealistycznymi wizualizacjami, które stanowią inspirację i punkt wyjścia do pracy nad klimatem i kolorystyką projektowanego wnętrza. Marka stawia na zainspirowanie klientów abstrakcją, która może wywołać różne emocje i nakierować klienta do twórczego myślenia. Próbki produktów są do całkowitej dyspozycji klienta i można je ze sobą dowolnie wymieniać i łączyć, a udostępniony na miejscu warsztat umożliwia korzystanie z bezpłatnych narzędzi, ekranu pokazującego wzór danego produktu oraz aranżatora, który pokazuje jak wygląda wybrana podłoga we wnętrzu. Do material board można dobrać inne tekstylia lub nawet rośliny czy zapach wnętrza. Stworzony material board zostaje utrwalony na zdjęciu, które można otrzymać na wskazany adres mailowy wraz ze specyfikacją wybranych produktów Swiss Krono.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama