Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Spotkanie z oklejaniem

Data publikacji: kwiecień 2014

3 kwietnia w nowo otwartym oddziale firmy Lambda we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 20C odbyło się spotkanie pod nazwą Car Wrapping Seminary. Do udziału zaproszone zostały firmy reklamowe i poligraficzne z województwa dolnośląskiego. W seminarium uczestniczyło ponad 70 gości.

 

© Lambda

Spotkanie w siedzibie firmy Lambda było także okazją do zaprezentowania możliwości w oklejaniu pojazdów. 

Zgromadzonych przywitał w imieniu zarządu i pracowników spółki Lambda kierownik działu handlowego Jacek Depczyński. Po krótkiej prezentacji firmy oraz jej bogatego portfolio głos zabrali przedstawiciele amerykańskiego producenta folii samoprzylepnych Arlon – David Neidell i Thomas Hogarth. Uczestnicy seminarium mieli okazję poznać, wprowadzone ostatnio do oferty firmy Lambda, wysokiej jakości folie wylewane i polimerowe oraz wielowarstwowe folie UPP do zmiany koloru pojazdów. Prezentacja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony słuchaczy. Zadawano wiele szczegółowych pytań zarówno na temat samych produktów, jak też technik aplikacji.

Następnie głos zabrał Marcin Kowalski, product manager w firmie Lambda, który zapoznał zebranych gości z materiałami do całkowitego oklejania pojazdów niemieckiego producenta, firmy Orafol. Przedstawił on ponadto bardzo ważne wskazówki dotyczące przygotowania powierzchni pojazdu oraz samego oklejania.

Po części teoretycznej przyszła pora na prezentację oklejania. Na ustawionych w tym celu specjalnych stojakach z zamontowanymi elementami karoserii pojazdów przedstawiciele zarówno firmy Lambda, jak i firmy Arlon pokazywali techniki wyklejania. Następnie każdy z uczestników seminarium miał okazję samodzielnie przetestować folie oraz sprawdzić własne umiejętności pod okiem fachowców.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama