Promocja recyklingu

© PepsiCo

Na Dworcu Centralnym w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama marki Pepsi w formie hologramu. Kampania powstała z okazji wprowadzenia na rynek butelek rPET, wykonanych w 100% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Głównym zadaniem nośnika była komunikacja zmiany opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych. Hologram powstał dzięki współpracy z Disturbed Media Group & Ingage Media oraz ich technologii Hypergram, która poprzez jakość 4K umożliwia dostarczenie niemal kinowego doświadczenia. W przeciwieństwie do technologii AR czy VR, aby zobaczyć hologram nie są konieczne żadne dodatkowe urządzenia czy aplikacje, dzięki czemu konsumenci w prosty sposób mogą wejść w interakcję z reklamą. Aktywacja jest elementem szerszej kampanii marketingowej, która rozpoczęła się z początkiem stycznia tego roku i obejmuje działania w TV, digitalu, OOH oraz w punktach sprzedaży. Produkcja napojów marki Pepsi w butelkach pochodzących w 100% z plastiku z recyklingu rozpoczęła się w grudniu 2021 roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama