Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.

DIGI System powstał z myślą o organizacjach, które chcą wiedzieć więcej o swoich aktualnych i potencjalnych klientach. To rozwiązanie dla tych, którzy pragną sprawniej reagować na komunikaty płynące od konsumenta. Oprogramowanie stworzone przez Digital Technologies pozwala jednocześnie na personalizowanie przekazu, badania biometryczne (rozpoznawanie wieku, płci oraz emocji), analizę danych i raportowanie. Te cztery czynniki znacząco wpływają na interakcję pomiędzy klientami a nośnikami cyfrowego signage’u.

O ile w sieci stosunkowo łatwo jest śledzić ruchy potencjalnego klienta, o tyle w świecie rzeczywistym staje się to coraz trudniejsze. Firmy chcą jednak – także poza internetem – wiedzieć, czym zainteresować swoich klientów, co wzbudza ich entuzjazm, a co stanowi ofertę niezbyt atrakcyjną. Działanie DIGI Systemu polega na zbieraniu tych danych poza siecią w oparciu o nośniki cyfrowego signage’u. Oprogramowanie personalizuje przekaz w oparciu o dane biometryczne, które zbiera, gdy osoba znajdzie się przed nośnikiem. Inne treści są wyświetlane dla kobiet, inne dla mężczyzn, inne też dla seniorów czy dzieci. Aplikacja pozwala także na zdalne zarządzanie treścią oraz reagowanie w czasie rzeczywistym. Jeśli np. administrator zauważa niski wskaźnik interakcji albo gdy zauważy negatywne emocje przechodniów względem wyświetlanej treści, może szybko zareagować, zmieniając treść wyświetlanych komunikatów. Osoba odpowiedzialna za komunikację poprzez cyfrowy signage przy pomocy swojego smartfona może bowiem trzema kliknięciami zmienić całokształt emitowanych treści – od grafiki po komunikaty, i zwiększyć tym samym poziom zainteresowania potencjalnych konsumentów. Co istotne, dane o stopniu zainteresowania, przekroczeniu progu interakcji (czyli faktycznego skorzystania z aplikacji a nie jedynie znalezienia się w obrębie nośnika), wieku, płci, emocjach DIGI System nie tylko zbiera, ale i analizuje oraz zestawia.

Precyzyjny moduł badawczy pozwala sprawdzić, na ile skuteczna jest aktualnie prowadzona kampania oraz jak ją zoptymalizować. Oprogramowanie stworzone przez Digital Technologies w centrum uwagi stawia klienta, a nie nośnik. Stara się również przenieść przyzwyczajenia zakupowe z sieci do świata cyfrowego signage’u. DIGI System śledzi wzrok użytkowników (eyetracking), sposób poruszania się po aplikacji, monitoruje przebieg interakcji od momentu wejścia w strefę ekranu. Jest to inteligentny system pozwalający na dużo więcej niż estetyczne wyświetlanie jednorazowych komunikatów. Dane o użytkownikach zebrane w nienachalny i mało inwazyjny sposób są doskonałą okazją do bliższego poznania swojego klienta w miejscu sprzedaży.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Tęczowo!

Jak to jest, że w roku 2015 w Warszawie z Placu Zbawiciela na stałe zniknęła „Tęcza” Julity Wójcik, a inne jej wcielenie możemy napotkać w Lubece w miejskim autobusie? Instalacja polskiej artystki i performerki stała najpierw w Brukseli przed Budynkiem Parlamentu Europejskiego (2011-2012), by potem znaleźć doskonałą lokalizację w stolicy Polski (2012-2015).

Reklama