DOOH programmatic

 

© AMS

Na początku grudnia w polskich miastach rozpoczęto outdoorową kampanię systemu płatności mobilnych Blik. Jest ona realizowana w modelu programmatic na nośnikach Digital Cityscreen firmy AMS. Model „automated guaranteed” opiera się na użyciu narzędzi stworzonych przez AMS i łączy w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP, przy całkowitej automatyzacji procesu. Klient wraz z agencją sami definiują parametry kampanii, wybierają nośniki i wgrywają kreację, która jest jedynie weryfikowana przez zespół AMS. W narzędziu oprócz możliwości zakupu powierzchni dostępne są również bieżące statystyki kampanii, dzięki czemu można on-line śledzić postęp jej realizacji.  Kampania realizowana jest od 6 do 23 grudnia na 8 nośnikach Digital Cityscreen w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za kreację do kampanii Change Serviceplan.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty