Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

No Plan B!

© Q&A Communications

Na jednym z przystanków tramwajowych w Poznaniu pojawiła się nowa instalacja będąca częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowanego przez agencję Q&A Communications. Odbędzie się ono 11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design w Poznaniu pod hasłem „No Plan B”. Do motta wydarzenia nawiązuje także umieszczona na przystanku instalacja z ubrań, które zostały zebrane przez agencję, a które nie są już potrzebne ich właścicielom. Odzież została umieszczona w gablocie nośnika premium citylight. Po zmianie instalacji zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie nada ubraniom firma Zodzysq, która w myśl idei upcyklingu wykorzystuje materiały, które straciły swoje dotychczasowe zastosowanie, do produkcji zupełnie nowych produktów.

„Myślą przewodnią tegorocznego spotkania jest „No Plan B”. W sposób bezpośredni odnosi się do przyjaznej planecie i ludziom postawy, którą powinny przyjąć firmy w najbliższym czasie. Hasło sugeruje brak alternatywy dla proekologicznych zachowań. Prezentowane kampanie dotyczyć będą m.in. ekologii oraz działań, jakie podejmują firmy i marki w obliczu katastrofy klimatycznej. Jednym z wyzwań, na jakie chcemy zwrócić uwagę, jest tzw. fast fashion i nadmiar odzieży, który dotyczy większości z nas” - podkreśla Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications. Podczas 11. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting będzie można zobaczyć kampanie nagrodzone na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions, a także porozmawiać z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania. Partnerami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci, IMM oraz BISAF.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama