Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nominowani 22. edycji Effie

© Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Jurorzy 22. edycji konkursu Effie Awards Poland 2021 przyznali 78 nominacji dla najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych. Spośród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymała firma Starcom, wśród agencji reklamowych McCann Poland, a wśród reklamodawców McDonald’s i Grupa Maspex. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach. Najwięcej nominacji przyznano w kategorii React & Defend. Wśród agencji reklamowych najwięcej nominacji otrzymały: McCann Poland z liczbą 7 nominacji, VMLY&R, która zdobyła 5 nominacji oraz DDB Warszawa i Publicis Worldwide , które zdobyły po 5 nominacji. 12 nominacji powędrowało do agencji mediowej Starcom, Performics i Spark Foundry zdobyły po 7 nominacji, natomiast agencja Wavemaker zdobyła 6 nominacji. Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymał McDonald’s i Grupa Maspex z liczbą 4 nominacji oraz Grupa Żywiec, Lego, Mastercard oraz Polski Standard Płatności - każda z firm otrzymała po 3 nominacje. Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali wręczenia nagród Effie Awards, która odbędzie się 26 października 2021 roku w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Pełna lista nomimnowanych dostępna jest na stronie: www.awards.effie.pl/nominowani/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama