Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Outdoor z recyklingu

© Nestlé

Od 2021 roku firma Nestlé w Wielkiej Brytanii będzie używać papier pochodzący z recyklingu w swoich kampaniach outoorowych. W ramach wspólnego zobowiązania Nestlé i agencji reklamowej Posterscope, wszystkie plakaty będą wykonane w oparciu o ekologiczne techniki drukowania na papierze w 100 procentach pochodzącym z recyklingu. Kampanie marki Nestlé wykorzystujące nowy format reklamy obejmą promocję produktów marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé. Wykorzystanie papieru pochodzącego z recyklingu w kampaniach OOH było możliwe po miesiącach badań badawczo-rozwojowych, które potwierdziły zachowaną jakość materiału z recyklingu. Tym samym producent jest pierwszą firmą w kraju, która do swoich kampanii reklamowych będzie korzystać z papieru pochodzącego z recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama