Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Logo w stylu Ikea

© PS21

KFC Hiszpania znalazło nietypowy sposób na promocję nowo otwartej restauracji na wyspie Polígono de Son Malferit, podszywając się na jednym z billboardów pod meblowego giganta - firmę Ikea. Wyspa, na której znalazł się billboard, jest znana okolicznym mieszkańcom jako właśnie „miejsce, gdzie znajduje się Ikea”. Fakt ten postanowiła wykorzystać sieć KFC, używając do stworzenia billboardu elementów charakterystycznych dla logo firmy - owalny kształt oraz niebiesko-żółte kolory. W ten sposób sieć restauracji chciała zbliżyć się do żyjącej tam społeczności. Obie firmy nawiązały zabawną interakcję w mediach społecznościowych, a Ikea na twitterze żartobliwie podziękowała KFC za wskazanie miejsca, gdzie można zjeść kurczka - tj. w popularnych klopsikach Huvudroll, serwowanych w restauracjach sklepów Ikea.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama