Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania edukacyjna z Mind Health. WYstarczy zapytać

 

W październiku warszawiacy będą mogli zobaczyć w komunikacji miejskiej informacje na temat kampanii ,,WYstarczy zapytać’’. W Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego ruszyła kampania społeczna. Zwraca ona uwagę na konstruktywne podejście do sytuacji kryzysowych, podkreślając rolę kontaktu międzyludzkiego. Przez cały październik specjaliści z Mind Health będą prowadzić działania psychoedukacyjne w obszarze dialogu  i postępowania w kryzysach psychicznych i emocjonalnych. Dostępne też będą bezpłatne konsultacje psychologiczne w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Toruniu i Wrocławiu. W ramach kampanii przygotowano również cykl webinarów. Przekaz kampanii skierowany jest do ludzi, którzy mają w swym bliskim otoczeniu osoby zmagające się z kryzysami życiowymi. Temat przeżywania depresji, a przede wszystkim identyfikowania tej choroby, został już w dużej mierze przyswojony w społeczeństwie. Nadal jednak nadal brakuje ludziom umiejętności radzenia sobie ze stanami, które mogą przerodzić się w depresję i inne zaburzenia. Psycholodzy i psychiatrzy Mind Health zwracają uwagę na rolę osób towarzyszących. Obecność bliskich ma ogromne znaczenie w pokonywaniu kryzysów psychicznych. W sierpniu br. na zlecenie Centrum Medycznego Damiana Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna przeprowadził badania na temat kondycji psychicznej Polaków. Wyniki są niestety dalekie od optymistycznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama