Baldachim na Sylwestra

Amerykańska firma Watchfire Signs zakończyła pracę nad ogromną instalacją ponad jedną z najsłynniejszych ulic w Las Vegas. Watchfire zdobył w zeszłym roku kontrakt o wartości 30 milionów dolarów. Projekt udało się zrealizować w granicach budżetu i wyprzedzając deadline wykonania, który przypadał na Sylwestra. Baldachim ma długość 460 m oraz powierzchnię 12 000 m² i jest zawieszony 27 m nad deptakiem. Jest to pierwsza aktualizacja od 14 lat, w wyniku której nowy baldachim jest teraz siedmiokrotnie jaśniejszy i czterokrotnie ostrzejszy. Watchfire pozwolił nowym modułom dopasować się do istniejącej struktury. Moduły wyświetlacza mają perforacje, które przepuszczają światło dzienne i cyrkulują powietrze. Zadaszenie powstało z ponad 67 000 modułów. Oficjalne uruchomienie nowego baldachimu przy pełnej widoczności planowane jest na Sylwestra.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama