Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Niecodzienna okładka. Czym jest wulwa?

Magazyn Wysokie Obcasy wie jak przyciągnąć uwagę czytelników. W dobie coraz większego promowania edukacji seksualnej, magazyn wyszedł naprzeciw ludzkiej ciekawości i tematowi tabu. A o czym mowa? O wulwie i to na okładce! Wulwa to spolszczona forma pochodzącego z łaciny wyrazu „vulva” określającego zewnętrzną część żeńskich genitaliów.

 

Niestety społeczeństwo nadal wstydzi się, wręcz boi się mówić o swoich narządach płciowych. Nie potrafi pozytywnie odnieść się do swojego ciała lub życia seksualnego. Wiele Polek jak i Polaków nie wie jak poprawnie nazywać narządy płciowe czy to przy wizycie u lekarza czy nawet w trakcie zwykłej rozmowy z partnerem. Nagość i intymność jest stale obecna w filmach, na bilbordach w reklamach bielizny, czy innych kampaniach. Mimo to ludzie nie potrafią powiedzieć, tego co mają na myśli. Alicja Długołęcka, w wywiadzie dla Wysokich Obcasów, skłania czytelników do odzyskania śmiałości, by nie odnosić się do swoich części ciała wulgarnie i infantylnie.

 

Wulwa na okładce?!

Wysokie Obcasy zaprezentowały wulwę w niecodzienny sposób. Różowa kolorystka okładki jest jednolita, jednak faktury elementów okładki są zróżnicowane. Tło jest brokatowe i aż krzyczy „wow”, a sama wulwa ma koronę i diament w kształcie kwiatka i majestatycznie prezentuje się w samym centrum okładki. Na wulwę skierowanych jest osiem przezroczysto-różowych brylancików po cztery z każdej strony by podkreślić na co trzeba zwrócić uwagę na okładce. Magazyn Wysokie Obcasy chciał osiągnąć właśnie taki efekt: by nikt obok okładki nie przeszedł obojętnie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama