“Twoim prawem jest wiedzieć”

© TVN24

Stacja TVN24 wystartowała z drugą odsłoną kampanii pod hasłem „Twoim prawem jest wiedzieć”, organizowanej z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych i aktualnych informacji o tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Kampania jest obecna na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie. Oprócz kampanii stacja planuje inne działania marketingowe i redakcyjne, które będą wspierać przekaz, opowiadać o pracy dziennikarzy, tłumaczyć, jak ważne dla praworządności i demokracji są niezależne, a przez to wiarygodne media. Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w lipcu, kiedy to stacja kierowała podziękowania do widzów za wspólne 20 lat. Hasło drugiej części kampanii nawiązuje do historii stacji i jej misji, a także tego, że każdy z nas ma prawo dostępu do wiarygodnych informacji niezależnych od jakichkolwiek nacisków.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama