Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

“Twoim prawem jest wiedzieć”

© TVN24

Stacja TVN24 wystartowała z drugą odsłoną kampanii pod hasłem „Twoim prawem jest wiedzieć”, organizowanej z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych i aktualnych informacji o tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Kampania jest obecna na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie. Oprócz kampanii stacja planuje inne działania marketingowe i redakcyjne, które będą wspierać przekaz, opowiadać o pracy dziennikarzy, tłumaczyć, jak ważne dla praworządności i demokracji są niezależne, a przez to wiarygodne media. Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w lipcu, kiedy to stacja kierowała podziękowania do widzów za wspólne 20 lat. Hasło drugiej części kampanii nawiązuje do historii stacji i jej misji, a także tego, że każdy z nas ma prawo dostępu do wiarygodnych informacji niezależnych od jakichkolwiek nacisków.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama