Promocja za pół miliona

© Nextbike Polska

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie zawarł z firmą Nextbike Polska umowę o wartości 487,8 tysięcy złotych, na mocy której miasto będzie promowane na rowerach miejskich. Współpraca obejmuje prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników reklamowych umieszczonych na rowerach miejskich. Do działań tych mają być wykorzystywane tzw. “skrzydełka” ekspozycyjne. Współpracę nawiązano bez przetargu. Jak tłumaczą władze miasta, decyzja o tej inwestycji została podjęta ze względu na to, Next Bike jest jedynym podmiotem uprawnionym do umieszczania reklam na rowerach wchodzących w skład systemu Warszawskiego Roweru Publicznego. Dla spółki Nextbike Polska umowa w stolicy to jeden z kluczowych kontraktów. System Veturilo będzie składał się z 4560 rowerów, w tym 4400 rowerów standardowych, 100 rowerów elektrycznych, rowerków oraz tandemów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama