Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Promocja za pół miliona

© Nextbike Polska

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie zawarł z firmą Nextbike Polska umowę o wartości 487,8 tysięcy złotych, na mocy której miasto będzie promowane na rowerach miejskich. Współpraca obejmuje prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników reklamowych umieszczonych na rowerach miejskich. Do działań tych mają być wykorzystywane tzw. “skrzydełka” ekspozycyjne. Współpracę nawiązano bez przetargu. Jak tłumaczą władze miasta, decyzja o tej inwestycji została podjęta ze względu na to, Next Bike jest jedynym podmiotem uprawnionym do umieszczania reklam na rowerach wchodzących w skład systemu Warszawskiego Roweru Publicznego. Dla spółki Nextbike Polska umowa w stolicy to jeden z kluczowych kontraktów. System Veturilo będzie składał się z 4560 rowerów, w tym 4400 rowerów standardowych, 100 rowerów elektrycznych, rowerków oraz tandemów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama