Targi Fespa już za chwilę!

© Fespa

Już za cztery tygodnie w Messe Berlin w Niemczech rozpoczną się targi Fespa Global Print Expo i European Sign Expo 2022. Swoją obecność na targach potwierdziło 340 międzynarodowych dostawców, wśród których jest wielu kluczowych graczy z branży, którzy nie mogli uczestniczyć w targach w 2021 roku, takich jak Epson, Fujifilm, MHM i M&R.

„Podekscytowanie rośnie w miarę zbliżania się do imprezy, a ostatnia wiadomość o zniesieniu ograniczeń związanych z pandemią COVID spowodowała kolejny wzrost zainteresowania wystawców. Z liczbą 340 potwierdzonych wystawców, otwieramy targi z prawie dwukrotnie większą liczbą firm niż w zeszłym roku w Amsterdamie, więc odwiedzający mogą być pewni, że znajdą produkty i rozwiązania biznesowe, których potrzebują, aby napędzić rozwój swojej działalności” - podkreśla Michael Ryan, dyrektor targów Fespa Global Print Expo. Wśród nowości prezentowanych na targach pojawią się m.in.: hybrydowa maszyna drukująca Jeti Tauro H3300 HS LED i Avinci CX3200 dye-sub firmy Agfa; folie bez PCV do druku cyfrowego firmy Avery Dennison; GTXPro, nowe rozwiązanie z serii GTX firmy Brother do bezpośredniego druku na odzieży; nowa maszyna drukująca Reggiani Terra Silver firmy EFI; oraz szerokoformatowe maszyny drukujące Mimaki z serii 330. Innowacje produktowe zaprezentują także firmy Durst, Canon, EFKA, Fujifilm, HP i wiele innych. Oprócz nowych produktów i technologii, na zwiedzających czeka bogaty program wydarzeń na żywo, w tym zupełnie nowa strefa konferencji Sustainability Spotlight i prezentacje rozwiązań w Associations Pavilion, a także pokaz rozwiązań do dekoracji wnętrz Printeriors oraz wydarzenie związane z oklejaniem pojazdów Wrap Masters. Więcej informacji na temat targów Fespa Global Print Expo można znaleźć na stronie www.fespaglobalprintexpo.com/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama