Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

BMW ekologicznie

© AMS

Marka BMW rozpoczęła nową kampanię promującą najnowszy model samochodu elektrycznego. W ramach działań marketingowych firma korzysta z ekologicznej oferty firmy AMS, która pozwoli znacznie ograniczyć emisję dwutlenku węgla i podkreślić charakter nowego BMW iX. BMW w najnowszej kampanii postawiło na nośniki AMS z segmentu premium: klasyczne backlighty oraz Dynamic Backlight. Marka wykorzystała w kampanii EKO Backlighty 6x3, zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. Ponadto kampania na EKO Backlightach obejmuje druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem ekologicznych farb lateksowych. Wszystkie materiały na ekologicznych Backlightach są oddawane do ponownego przetworzenia. Wykorzystane w kampanii farby ekologiczne nie deformują materiału i umożliwiają użycie go w innych celach. Plakaty są znacznie lżejsze od tradycyjnych, co ma bezpośredni wpływ na ograniczenie emisji dwutlenku węgla przy transporcie i realizacji kampanii. Ponadto dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwala w skali roku ograniczyć emisję o ok. 684 tony.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama