Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Libra, Dispa i Katz

© Antalis

Firma Antalis dodała do swojej oferty produktów przyjaznych dla środowiska trzy nowe materiały na bazie włókien do produkcji outdoorowych displayów. Nowe, pozbawione tworzyw sztucznych produkty, Libra Weather Board, Dispa Outdoor i Katz Outdoor, zostały dodane do zrównoważonego portfolio Visual Communications w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty przyjazne dla środowiska. Libra Weather Board w pełni nadaje się do recyklingu, posiada wodoodporny podkład wykonany z włókien pochodzących z recyklingu i jest laminowana folią typu kraft dla zwiększenia sztywności. Przeznaczona jest do krótkotrwałych ekspozycji zewnętrznych, trwających do ośmiu tygodni. Dispa Outdoor również w 100% nadaje się do recyklingu i przeznaczony jest do krótkoterminowych oznakowań i ekspozycji zewnętrznych. Charakteryzuje się gładką, nadającą się do zadruku, białą powierzchnią oraz lekkim, papierowym podkładem, dzięki czemu zachowuje płaski kształt. Katz Outdoor to nieco trwalszy materiał do zastosowań zewnętrznych, polecany do kampanii wyborczych, oznakowania i punktów sprzedaży. Reklamowana jako przyjazna środowisku alternatywa dla podłoży powlekanych PE i rozwiązań polipropylenowych, oferuje trwałość do 12 tygodni, składa się z wodoodpornego podkładu z drewna świerkowego i jest laminowana papierem plakatowym. Produkt może być utylizowany wraz z głównymi odpadami z recyklingu papieru. Nowe produkty są oceniane w ramach firmowego systemu Green Star System, stworzonego dla klientów w celu określenia ekologicznych zalet danego produktu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama