Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Outdoorowo w trójwymiarze

© Samsung

Firma Samsung rozpoczęła nową kampanię reklamową, promującą najnowszą serię smartfonów Galaxy S22. W ramach kampanii 5 kwietnia na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie producent zaprezentował pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D DOOH, ujawniając równocześnie współpracę z nowym ambasadorem, którym został polski artysta i raper Żabson. Wyjątkowa kreacja outdoorowa powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Do jej realizacji wykorzystano wielkoformatowy ekran Screen Network o łącznej powierzchni 280 m², usytuowany w ścisłym centrum Warszawy. To jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Najnowszą reklamę można oglądać do końca kwietnia. Pojawi się ona również na ekranach 2D usytuowanych na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy Pl. Unii Lubelskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama