Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Outdoorowo w trójwymiarze

© Samsung

Firma Samsung rozpoczęła nową kampanię reklamową, promującą najnowszą serię smartfonów Galaxy S22. W ramach kampanii 5 kwietnia na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie producent zaprezentował pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D DOOH, ujawniając równocześnie współpracę z nowym ambasadorem, którym został polski artysta i raper Żabson. Wyjątkowa kreacja outdoorowa powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Do jej realizacji wykorzystano wielkoformatowy ekran Screen Network o łącznej powierzchni 280 m², usytuowany w ścisłym centrum Warszawy. To jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Najnowszą reklamę można oglądać do końca kwietnia. Pojawi się ona również na ekranach 2D usytuowanych na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy Pl. Unii Lubelskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama