Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zimowe Miasteczko Porsche. Świąteczne miejsce postoju

© Porsche Inter Auto

W Elektrowni Powiśle stanęło Zimowe Miasteczko Porsche będące kolejną, niecodzienną inicjatywą salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie. W ramach powstałego miasteczka warszawiacy mogli skorzystać z lodowiska, wziąć udział w inspirujących warsztatach świątecznych i skorzystać z innych fascynujących zimowych atrakcji.

 

Motywem przewodnim projektu warszawskiego salonu należącego do grupy Porsche Inter Auto stało się hasło: „Są miejsca, w których warto się zatrzymać”. W strefie, która została zaaranżowana na terenie Elektrowni Powiśle znalazło się lodowisko, wypożyczalnia łyżew, domek z gorącą czekoladą oraz specjalnie zaprojektowana kula śnieżna, w której każdy chętny mógł sobie zrobić zdjęcia w prawdziwie zimowej scenerii. Fani sportowych samochodów mogli także odwiedzić Pawilon Porsche, w którym postawiono kultowy model marki 911 Targa. W Zimowym Miasteczku Porsche odbywały się także liczne warsztaty kreatywne, podczas których uczestnicy mogli stworzyć wyjątkowe dekoracje świąteczne.

„Podczas projektowania strefy zależało nam na tym, aby dotrzeć do lokalnej społeczności. Od początku istnienia naszego salonu na warszawskim Okęciu staramy się być blisko ludzi, inspirować ich i zarażać kreatywnością. Jestem przekonana, że to wyjątkowe miejsce, tętniące zabawą, radością i świąteczną atmosferą idealnie spełni tę rolę” powiedziała Joanna Ogórek, Head of Marketing grupy Porsche Inter Auto.

Partnerem projektu została Elektrownia Powiśle.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama