Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wrapping

Zrównoważone innowacje

Innowacyjność i zrównoważony rozwój - te dwa hasła były tematem przewodnim stoiska firmy Avery Dennison na targach Fespa 2022 w Berlinie. Podczas targów producent zaprezentował rozwiązania, które oferują firmom z branży motoryzacyjnej i architektonicznej nowe możliwości zarówno w zakresie wydajności i efektywności kosztowej, jak i pod względem ochrony środowiska.

więcej »

Kreacje dla wnętrz

Firma Avery Dennison zaprezentowała nową serię folii graficznych MPI 8000 przeznaczonych do dekoracji i wystroju wnętrz. Jak podkreśla producent, rozwiązania zapewniają elastyczność projektowania nawet w najbardziej wymagających zastosowaniach wewnętrznych.

więcej »

Efekt mrożonego szkła

Firma Arlon Graphics, będąca producentem folii graficznych, rozszerzyła swoje portfolio o nową folię - DPF 5450X z efektem „mrożonego” szkła. Rozwiązanie z możliwością zadruku oferuje wiele możliwości w zakresie zdobienia i projektowania rozmaitych powierzchni szklanych i innych, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, nie ograniczając dostępu naturalnego światła.

więcej »

Czysta strefa

Firma Hexis, specjalizująca się w wysokowydajnych samoprzylepnych foliach PVC, PU i lateksowych, od 2013 roku produkuje i sprzedaje również folie z opatentowaną technologią Pure Zone, która w obecnej sytuacji epidemiologicznej może okazać się niezwykle użyteczna.

więcej »

Cięcie folii ochronnych

Avery Dennison Graphics Solutions wprowadza na rynek nowe oprogramowanie do cięcia folii ochronnych. Zostało ono stworzone z myślą o sprzedawcach i instalatorach. Jest przeznaczone do stosowania w połączeniu z folią SPF-XI firmy.

więcej »

Dr Pepper i wrapping

Każdy z nas widział kiedyś samochód lub ciężarówkę z logo Red Bulla czy Coca Coli. Przez całe lato pojawiają się one na festiwalach, koncertach, ale i ulicach. Dla właścicieli aut jest to sposób na zarobek. Ten pomysł przyszedł też do głowy 17-letniej Susan Miller, która właśnie szukała pracy, po tym, jak niedawno ukończyła szkołę.

więcej »

Samochód w zoo

Każda marka stara się zaznaczyć swój charakter, znaleźć nawiązanie, które ją określi. Jaguar to wieloznaczna nazwa. Odnosi się zarówno do samochodu jak i dzikiego zwierzęcia. Okazuje się, że ten zwierzęcy i dziki charakter samochodu można wykorzystać w ciekawej odsłonie kampanii reklamowej.

więcej »

Innowacyjne podejście do oferty

Firma 3M wprowadziła do sprzedaży nowe rozwiązania w segmencie folii do zmiany koloru auta marki 3M serii 3M Wrap Film 2080, które zastępuje folie serii 1080 oraz 1380. Produkty 3M Wrap Film serii 2080 są odpowiedzią na wymagania klientów i potrzeby rynku aplikacji samochodowych.

więcej »

Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej

Na pojazdach, tablicach, budynkach, szyldach, podłogach – grafika znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie chce się zareklamować produkt lub usługę. Do jej produkcji często wykorzystuje się odpowiednią folię reklamową, która objęta jest gwarancją. Nie oznacza to jednak, że w przypadku złego wydruku koszty zostaną klientowi zwrócone.

więcej »

Lateks prehistorii

kwiecień 2015

Druk może być wielkoformatowy. Dinozaury, w pewnym sensie też takie były. Z tej korelacji, nie do końca oczywistej na pierwszy rzut oka, skorzystało kanadyjskie muzeum Royal Ontario. Razem z HP zrealizowano w nim największy w Kanadzie projekt indoorowy polegający na pokryciu ścian drukami wielkoformatowymi z wizerunkami prehistorycznych gadów. Powierzchnia ekspozycyjna przedsięwzięcia wyniosła ponad 900m2.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama