Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

09-11.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Wrapping

Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej

Na pojazdach, tablicach, budynkach, szyldach, podłogach – grafika znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie chce się zareklamować produkt lub usługę. Do jej produkcji często wykorzystuje się odpowiednią folię reklamową, która objęta jest gwarancją. Nie oznacza to jednak, że w przypadku złego wydruku koszty zostaną klientowi zwrócone.

więcej »

Lateks prehistorii

kwiecień 2015

Druk może być wielkoformatowy. Dinozaury, w pewnym sensie też takie były. Z tej korelacji, nie do końca oczywistej na pierwszy rzut oka, skorzystało kanadyjskie muzeum Royal Ontario. Razem z HP zrealizowano w nim największy w Kanadzie projekt indoorowy polegający na pokryciu ścian drukami wielkoformatowymi z wizerunkami prehistorycznych gadów. Powierzchnia ekspozycyjna przedsięwzięcia wyniosła ponad 900m2.

więcej »

Aplikacje na asfalcie

Spandex poszerzył serię ImagePefect o adhezyjną folię do aplikacji outdoorowych StreetApp. Materiał można umieszczać na powierzchniach dróg i chodników, a także cemencie.

więcej »

Patrz pod nogi

styczeń 2015

Schody – zwłaszcza ruchome – za pomocą aplikacji foliowych mogą przeobrazić się w nośnik reklamy dający niesamowite możliwości. Twórcze wykorzystanie tej przestrzeni skutkuje kreacjami, które przykuwają wzrok odbiorców i zapadają w pamięć. Przykłady, które tutaj zebraliśmy, są tego najlepszym dowodem.

 

więcej »

Bonjour, Hexis

styczeń 2015

Rok 1989 zapisał się w historii powszechnej jako czas ważnych zmian politycznych. Jednocześnie dla wielu przedsiębiorstw był początkiem świetlanej przyszłości. Dotyczy to również firmy Hexis, którą przed 25 laty założył na południu Francji Michel Mateu. 

więcej »

Cztery dni z oklejaniem

Czterodniowe zmagania z udziałem profesjonalnych instalatorów aplikacji foliowych z całego świata, które odbyły się podczas targów FESPA Digital 2014, przyniosły zwycięzcę w osobie Lajosa Kissa. Ten pochodzący z Węgier aplikator otrzymał prestiżowy tytuł World Wrap Master i stanął na podium w towarzystwie zdobywców drugiego i trzeciego miejsca: Colina Sciberrasa z Malty i Roberta Davidsona z Irlandii.

więcej »

Spotkanie z oklejaniem

kwiecień 2014

3 kwietnia w nowo otwartym oddziale firmy Lambda we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 20C odbyło się spotkanie pod nazwą Car Wrapping Seminary. Do udziału zaproszone zostały firmy reklamowe i poligraficzne z województwa dolnośląskiego. W seminarium uczestniczyło ponad 70 gości.

więcej »

Bitwa na folie

marzec 2014

Co zrobić, aby w jednym miejscu i czasie zobaczyć najlepszych aplikatorów i jednocześnie zapoznać się z nowościami w zakresie materiałów i technologii? Wystarczy wybrać się na Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 5th Polish Car Wrap Championship. Organizatorem zmagań jest magazyn VISUAL COMMUNICATION, a areną – poznańskie targi Motor Show w dniach 27-29 marca 2014 roku.

więcej »

Amerykański desant

styczeń 2014

Arlon to nowa na polskim rynku marka folii samoprzylepnych. Jej dystrybutorem została Lambda. Czym Arlon chce zdobyć polskich klientów oraz jakie stawia sobie cele – o tym rozmawiamy z Davidem Neidellem, dyrektorem firmy na Europę.

więcej »

Lekkie oklejanie

listopad 2013

Folie wylewane, które znajdują zastosowanie w produkcji grafik samochodowych i okiennych czy reklam zewnętrznych, muszą być łatwe w wycinaniu i aplikacji. Olbrzymie znaczenie ma tu również ich bogata gama kolorystyczna. Co więcej, obecnie produkowane folie nie powinny już zawierać żadnych metali ciężkich, których obecność w składzie tego typu materiałów ma zostać całkowicie zakazana już w 2015 roku. Wszystkie te wymagania spełnia nowy produkt Avery Dennison.

więcej »

Komentarz miesiąca

2017: kolejne nowe otwarcie

Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

Reklama