Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Burberry zmienia logo. Powrót rycerza na koniu

© Burberry

Jedną z pierwszych decyzji podjętych przez nowego dyrektora kreatywnego marki Burberry, Daniela Lee jest zmiana logo. Dotychczasowy znak został zastąpiony grafiką w dwóch wariantach kolorystycznych, niebieskim i białym.

6 lutego 2023 roku, przy okazji najnowszej kampanii marki, autorstwa fotografki Tyrone Lebon dom mody Burberry pokazał zmienione logo. Ekskluzywna marka od 2018 roku, po decyzji ówczesnego dyrektora kreatywnego, Riccardo Tisci, zaczęła korzystać z prostego, czarnego napisu Burberry. Teraz wprowadzony logotyp jest powrotem do tradycyjnego znaku graficznego przedstawiającego galopującego na koniu rycerza. Na trzymanej przez jeźdźca kopii powiewa proporzec z widocznym łacińskim napisem Prorsum oznaczającym Naprzód. Nowe logo Burberry jest inspirowane tradycyjnym logotypem z 1901 roku Oryginalny Equestrian Knight Design był zwycięskim zgłoszeniem w publicznym konkursie na zaprojektowanie nowego logo marki Burberry.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama