AMS aktualizuje cennik. Nowy model zakupu

© AMS

1 lipca AMS zaktualizowało cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Zmiany objęły nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH.

 

Wprowadzone zmiany oznaczają, że standard obowiązujący od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, w którym koszt formatu reklamowego uzależniony jest od dziennej liczby generowanych kontaktów, będzie rozszerzony o kolejne nośniki AMS. Podstawą rozliczenia kampanii będzie liczba kontaktów (CPM), a nie liczba wyświetleń (CPM DOOH). „Dwa lata temu, odpowiadając na potrzeby rynku, wprowadziliśmy rozliczenie kampanii na nośnikach digitalowych za realnie wykonane wyświetlenia (CPM DOOH). Nasi klienci oczekiwali jednak od nas więcej, przede wszystkim wspólnej waluty dla indooru i outdooru” wyjaśnił Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS. W ciągu ostatnich kilku miesięcy AMS wykonał wspólnie z partnerami technologicznymi i badawczymi ogromną pracę nad zgromadzeniem wiarygodnych danych, pozwalających na ujednolicenie oferty. Efektem tej pracy jest wprowadzenie waluty spójnej z rynkowym standardem Słownika wypracowanego przez Grupę Digital Out-of-Home przy IAB Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama