Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Powrót do dawnych lat

© Renault

Firma Renault to kolejny producent, który wraz z początkiem roku 2021 postanowił zmienić swoje logo. Symbolem nowego logotypu pozostaje niezmiennie kształt diamentu, choć tym razem przybierze on bardziej minimalistyczną formę, przypominającą logo z lat 70., zanim jeszcze pojawił się na nim napis. Jak twierdzi producent, nowe logo lepiej pasuje do nowej serii samochodów, które firma planuje wprowadzić na rynek - w tym aut elektrycznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama