Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Plakaty, którymi można sterować?

Firma CBS Outdoor wraz z agencją kreatywną Clusta, stworzyły nową platformę cyfrową, która pozwala na bezpośredni kontakt z plakatem. Pomysł wydaje się być jest ciekawy i bardzo nietypowy. Jako pierwsi, możliwość interakcji z reklamą będą mieli użytkownicy iPhone’a. Dzięki połączeniu WiFi lub 3G będą mogli oni sterować specjalną siecią plakatów w określonych sklepach. Użytkownicy telefonu od Apple będą mogli m.in. obracać, powiększać i pomniejszać, zmieniać kolor reklamowanych przedmiotów, a także dowiedzieć się o nich więcej, dzięki specjalnym aplikacjom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FOTO: campaignlive.co.uk

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama