Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Kampania „Opowieści podręcznej”

„Żyj jak chcesz, bo ja już nie mogę” – właśnie takie hasło pojawiło się na billboardach i plakatach, które w całej Polsce promują trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej” emitowanego przez HBO. Produkcja ta opowiada o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową, a jej kampanie bardzo często odwołują się właśnie do praw kobiet. Charakterystyczny, czerwony stój „podręcznej” z serialu stał się nawet symbolem walki kobiet i pojawia się na różnego rodzaju demonstracjach. Na plakatach znajdują się postaci z serialu, w większości we wspomnianych czerwonych strojach. Poza czerwienią wszystko utrzymane jest w biało-czarnej konwencji i wzbudza niepokój. Najważniejsze są jednak hasła. Oprócz wspomnianego „Żyj jak chcesz, bo ja już nie mogę” pojawia się także „Bądź sobą, bo ja już nie mogę.”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”. Tego rodzaju kampania nie tylko odnosi się do promocji konkretnej produkcji telewizyjnej, ale także zwraca uwagę na kwestię ograniczania praw kobiet, tak aktualną w Polsce i to, że swoboda nie jest gwarantowana na zawsze. Za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH odpowiada VMLY&R Poland. Koncept kampanii został zastosowany również na trzech innych rynkach zagranicznych, na których funkcjonuje HBO.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama