Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Za pan brat z technologią

Do tego, że kampanie reklamowe, również te dotyczące celów społecznych coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie, już się przyzwyczailiśmy. Okazuje się jednak, że technologiczne rozwiązania z powodzeniem mogą być także stosowane podczas kampanii protestacyjnych. Pokazała to niedawna akcja Greenpeace. W nocy z 21 na 22 czerwca organizacja ta zorganizowała projekcję na chłodni kominowej elektrowni w Bełchatowie. To apel do premiera Mateusza Morawieckiego w sprawie ochrony klimatu. Powodem zorganizowania tego rodzaju akcji stało się zablokowanie przez Polskę zobowiązania Unii Europejskiej do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 roku. Projekcja ta składała się z wizerunku twarzy premiera Morawieckiego i napisu „Wstyd”. Oprócz tego, że porusza ona bardzo ważny temat związany z walką o czyste powietrze i osiągniecie neutralności klimatycznej, warto zaznaczyć, że w bardzo ciekawy sposób wykorzystuje samą projekcję. Jest to działanie dużo bezpieczniejsze i bardziej ekologiczne niż wywieszanie na elektrowni różnorodnych, protestacyjnych bannerów, a może przynieść taki sam, jeśli nie bardziej spektakularny efekt.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama