Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nishiuma nowym dyrektorem B2B

Hiroyuki Nishiuma został nowym dyrektorem zarządzającym europejskiego oddziału B2B w firmie Panasonic. Został on wybrany po zdobyciu wieloletniego, ponad 30-letniego doświadczenia na stanowiskach kierowniczych u tego producenta, między innymi jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic. Tam udało mu się zwiększyć dochody i przychody firmy przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu. „Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.” tłumaczy Nishiuma.

Wraz z pełną gamą swoich produktów oraz łącząc je ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma rozpoczęła nową inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Celem tej działalności jest pomaganie europejskim klientom z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji dla poprawienia produktywności i satysfakcji klientów. Tą właśnie inicjatywą będzie kierował Nishiuma. Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne” – dodaje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama