Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Pomoc dla Ukrainy. Kampania promująca zbiórkę pieniędzy

Sławomir Sierakowski, publicysta, socjolog, założyciel i redaktor naczelny „Krytyki Politycznej” spontanicznie zainicjował akcję zbierania 22,5 mln zł na drona Bayraktar dla ukraińskiej armii. Bayraktar TB2 to turecki dron bezzałogowy zdolny do prowadzenia zadań obserwacyjnych i rozpoznawczych oraz misji bojowych. Zbiórkę wsparło już ponad 171 tys. osób, codziennie angażują się w nią gwiazdy, osoby ze świata polityki, sztuki, mediów, kultury, sportu i biznesu. Agencja K2 Create przygotowała wizualną identyfikację akcji oraz związane z nią materiały kreatywne. Aktualnie zebrana kwota pieniędzy jest wyświetlana na licznikach online na Cepelii przy skrzyżowaniu ul. Marszałkowskiej z Al. Jerozolimskimi w Warszawie, al. Krakowskiej oraz na ekranach DTC przy ulicy Marszałkowskiej i na 357 ekranach More w 7 największych miastach w Polsce. Nośniki DOOH udostępniane są bezpłatnie przez Metromedia i Jet Line. Oprócz tego kampania prowadzona jest także na Facebooku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama