#PomacajSię

© Jetline

Na outdoorowych nośnikach w miastach w całej Polsce pojawiły się kolejne części kampanii Fundacji Kochasz Dopilnuj „Profilaktyka ratuje życie”. Akcja promuje i zachęca kobiety i mężczyzn do regularnego samobadania i profilaktyki nowotworowej hasłami #BadajJajka oraz #PomacajSię wraz z cyklem czarno-białych fotografii. Kampanie stworzone zostały przez fotografki z MOOi Studio. Głównym celem akcji jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn i kobiet w zakresie chorób nowotworowych, których wczesne wykrycie daje szansę na całkowite wyleczenie.

Zdjęcia bohaterek kampanii #PomacajSię można było obejrzeć na żywo podczas wystawy w Metro Wilanowska. Do udziału w projekcie autorki akcji zaprosiły kobiety, które przeszły raka piersi. Ich portrety są dowodem na to, że mimo choroby, a w wielu przypadkach również mastektomii, można czuć się pięknie. Fotografie dokumentują radość z życia, ale przede wszystkim są wezwaniem do dbania o siebie i pamiętania o regularnym badaniu się. Z kolei projekt #BadajJajka wsparło wiele znanych mężczyzn ze świata nauki, kultury i sportu. Akcję wsparła również agencja reklamy zewnętrznej - firma Jetline.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty