Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Gwiezdne Wojny zaskoczyły fanów

Z okazji premiery filmu „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie”, Electronic Arts, wydawca gry „Star Wars Jedi: Upadły Zakon”, przygotował niezwykłą niespodziankę. Przed premierowymi seansami w kinach Cinema City, wybrani widzowie miał okazję zagrać w grę „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na dużym ekranie. Podczas pięciodniowej akcji promocyjnej w dniach 19-23 grudnia 2019 w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Łodzi oraz Poznaniu, EA przygotowała atrakcję dla łącznie 5 fanów. Wszystko miało miejsce podczas bloku reklamowego przed seansami ostatniej części z filmów Star Wars. Pod fotelem wskazanego szczęśliwca znajdował się pad do konsoli Xbox, dzięki któremu mógł zmierzyć się z siłami Imperium na kinowym ekranie. Prócz braw widzów, każdy wybraniec otrzymał wyjątkową nagrodę, którą dostarczali Szturmowcy Imperium – postaci z filmu. Dla wszystkich chętnych przygotowano również specjalną strefę, w której mogli odkryć Moc w grze „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na konsolach Xbox. Akcja promocyjna została zorganizowana we współpracy z Cinema City i oficjalnym Polskim Garnizonem Legionu 501.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama