Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Mniej znaczy więcej

Firma Brother wprowadziła na rynek nową maszynę do druku bezpośrednio na odzieży GTXpro. Jest ona następcą wprowadzonej niedawno maszyny GTXpro Bulk.

 

Jak twierdzi producent, w przypadku tej maszyny mniej znaczy więcej: od mniejszej ilości płynu używanego do procesu czyszczenia, krótszego czasu drukowania, mniejszego negatywnego wpływu na środowisko po mniejszą potrzebną przestrzeń i mniejszą ilość ograniczeń. Maszyna pozwala na łatwe i szybkie drukowanie na wielu rodzajach tekstyliów, takich jak buty, spodnie, czapki i wiele innych. Umożliwia druk na różnych materiałach, takich jak bawełna, jedwab, czy poliester, przy użyciu tych samych atramentów.

 

Możliwości i zalety

Nowe rozwiązanie posiada wiele zalet. Przede wszystkim jest nią nowo opracowana biała głowica drukująca z wewnętrznym obiegiem atramentu. Dzięki niej urządzenie zużywa mniejsze ilości białego tuszu do czyszczenia. Dodatkowo, innowacyjna konstrukcja białej głowicy drukującej pozwala na użycie większej ilości dysz w porównaniu do poprzednich modeli. Pozwala to na szybsze drukowanie dzięki specjalnym ustawieniom trybu szybkiego, co zaoszczędza do 10 procent czasu.

Co więcej, kompaktowa konstrukcja maszyny pozwala dopasować rozwiązanie do każdego środowiska produkcyjnego z niezwykłą łatwością przenoszenia i elastycznością modulacji procesu produkcji. Posiada dodatkowy czujnik wysokości druku, który wykrywa, kiedy płyta dociskowa jest zbyt nisko dla zmniejszenia rozpylania atramentu i zapewnienia wysokiej jakości druku.

Urządzenie jest przyjazne zarówno dla operatorów, jak i środowiska naturalnego. Instalacja i szkolenie w zakresie możliwości maszyny odbywa się pod opieką profesjonalnego technika z firmy Brother. Maszyna pracuje na atramentach Innobella Textile Inks z certyfikatami OekoTex oraz GOTS 5.0, które zapewniają ich ekologiczny status, od zbioru surowców, poprzez odpowiedzialną pod względem środowiskowym i społecznym produkcję, aż po etykietowanie w celu zapewnienia wiarygodności produktu dla konsumenta końcowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama