Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

RePlay z Lay’s

© PepsiCo

Lay’s otworzy boiska piłkarskie, do których budowy wykorzystane zostaną puste opakowania po chipsach. Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach ekologicznego programu RePlay marki wraz z Fundacją UEFA, organizacją piłkarską Streetfootballworld oraz producentem sztucznej murawy GreenFields. W ramach akcji zebrane opakowania będą czyszczone i przekształcanie w specjalny granulat. Powstały z nich materiał stworzy warstwę spodnią znajdującą się pod murawą. Budowa każdego boiska będzie kosztowała do 250 tysięcy dolarów. Ich trwałość szacuje się na 20 lat. Pierwsze boisko powstanie jeszcze w tym roku w Tembisa w Południowej Afryce. Kolejne pojawią się w Brazylii, Rosji, Turcji i Wielkiej Brytanii. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama