Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital signage w restauracji. Zdigitalizowane menu

Sieć restauracji Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers wprowadziła do swoich placówek w pełni zdigitalizowane tablice menu. Nowe rozwiązanie digital signage zostało stworzone we współpracy z firmą Creative Realities. Jak podkreśla firma, nowe tablice przyspieszają obsługę klientów restauracji, skracając czas realizacji zamówień i ułatwiając wybór produktów dzięki projektowaniu opartemu na danych. Pierwotnie sieć restauracji zaangażowała Creative Realities jako konsultanta do analizy i optymalizacji projektu tablicy menu, co obejmowało dostarczenie wiedzy pozwalającej na lepsze przewidywanie i wpływanie na zachowanie klientów, zwiększenie przepustowości podczas składania zamówień oraz stworzenie spójnej tożsamości marki w jej lokalizacjach. Projektanci treści Creative Realities ściśle współpracowali z zespołami marketingu Freddy’s, aby stworzyć rozwiązanie dopasowane do potrzeb sieci. Po udanym teście pilotażowym, restauracja wprowadziła nowy design urządzeń w swoich restauracjach w całych Stanach Zjednoczonych i skorzystała z usług Creative Realities przy wdrażaniu nowych, cyfrowych rozwiązań w zakresie zewnętrznych punktów sprzedaży i drive-thru.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama