Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Digital signage w restauracji. Zdigitalizowane menu

Sieć restauracji Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers wprowadziła do swoich placówek w pełni zdigitalizowane tablice menu. Nowe rozwiązanie digital signage zostało stworzone we współpracy z firmą Creative Realities. Jak podkreśla firma, nowe tablice przyspieszają obsługę klientów restauracji, skracając czas realizacji zamówień i ułatwiając wybór produktów dzięki projektowaniu opartemu na danych. Pierwotnie sieć restauracji zaangażowała Creative Realities jako konsultanta do analizy i optymalizacji projektu tablicy menu, co obejmowało dostarczenie wiedzy pozwalającej na lepsze przewidywanie i wpływanie na zachowanie klientów, zwiększenie przepustowości podczas składania zamówień oraz stworzenie spójnej tożsamości marki w jej lokalizacjach. Projektanci treści Creative Realities ściśle współpracowali z zespołami marketingu Freddy’s, aby stworzyć rozwiązanie dopasowane do potrzeb sieci. Po udanym teście pilotażowym, restauracja wprowadziła nowy design urządzeń w swoich restauracjach w całych Stanach Zjednoczonych i skorzystała z usług Creative Realities przy wdrażaniu nowych, cyfrowych rozwiązań w zakresie zewnętrznych punktów sprzedaży i drive-thru.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama