Decathlon dla fanów sportu. Nowa tożsamość marki

© Decathlon

Decathlon ujawnia swój nowy cel pod hasłem „Move People Through the Wonders of Sport” oraz strategię stojącą za nową, odważną ambicją, aby zapewniać dostęp do innowacyjnego i zrównoważonego sportu. W ramach ewolucji marka prezentuje nową odsłonę, która obejmuje dynamiczną i przyszłościową tożsamość oraz nowe logo.

 

Decathlon przyjmuje globalną strategię, która obejmuje poprawę doświadczeń klientów, silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ogólną modernizację firmy. Uderzająca, nowa tożsamość Decathlon odzwierciedla ambicje marki, jednocześnie celebrując jej przeszłość. Wraz z dynamicznym niebieskim kolorem, wita teraz nową ikonę marki, przypominającą orbitę, wyrażającą ruch, ambicję osiągania nowych szczytów oraz obiegowość, będącą sercem zrównoważonego modelu biznesowego Decathlon. Firma uwalnia pełny potencjał marki, aby przybliżyć sport każdemu poprzez nowe i uproszczone portfolio 9 marek. Całe dobro, jakie sport może wnieść w życie ludzi i społeczeństw, nie może odbywać się kosztem planety. Decathlon chce być siłą napędową. Firma zobowiązała się do osiągnięcia zerowego poziomu emisji netto do 2050 roku. Marka wykorzystuje również potęgę technologii cyfrowej poprzez globalną modernizację witryny e-commerce. Nowy system działania przyniósł już pierwsze efekty w postaci znacznego obniżenia poziomu zapasów, zmniejszenia kosztów transportu, śladu węglowego i czasu dostawy. Decathlon przełamuje również nowe granice, aby zapewnić swoim klientom niezwykłe doświadczenie, w tym aplikację 3D Shopping App na Apple Vision Pro w USA. W nadchodzących miesiącach ponad 1700 sklepów na całym świecie zostanie odnowionych, oferując klientom intuicyjną nawigację, lepszą widoczność produktów, angażujące wyświetlacze fizyczne i cyfrowe oraz estetyczną atmosferę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama